Lite gamla bilder :)

Sitter hemma hos mamma och pappa nu, men mamma har precis gått och Ruben sover så jag har lite tradigt...
Pappa har fått några praliner från Volvo av jobbet som verkligen var jätte goda...Asså det är en ask med en masa olika men till skilnad från typ Paradis eller Aladin så kan man äta nästa alla i denna :) Mums haha
Ikväll kommer min morfar hit med hans Lena på hemvägen från deras semester, alltid kul ju..Speciellt eftersom när dem kom inom förra gången så var han sjuk och då träffades vi aldrig. Måste företen åka upp till släkten där uppe snart, saknar dem ju...:)

Jajja eftersom jag är här hemma hittade jag lite roliga bilder!
Den första är på min pappa haha, den andra på min mamma, den tredje på mina små kusiner Amanda och Rasmus som håller i Ruben, Den andra är på Ruben i syrrans famn(får ju inte ota henne). Nästa är på mig och Ruben när vi har satt en cyckel muff på hans huvud haha och den sista är en av få bilder där jag är nöjd. Men det är på nyårsafton 07/08 då jag var hög gravid och jag faktiskt själv tyckte jag var skitsnygg haha...Jag hade fina former då förstår ni och alla gravida är fantasktiskt snygga :)

<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hehe, jaa det får vi allt hoppas :)

Jag kan ju hjälpa dig i och för sig om du vill det ? :) Om du vill ha en helt ny design och så ? :)

Bara du säger till och så så ska jag göra mitt bästa, jag har hållit på ett bra tag nu så :)



Ha det kanon! kram

2009-01-08 @ 15:46:50
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/
Postat av: Krullan

Den första bilden då? Vart är det ifrån?

du är söt NU också... trams!

2009-01-10 @ 02:01:20
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Alex&Ruben

Sv till krull: Det är på kvällen efter jag har fött Ruben :)

2009-01-13 @ 13:27:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0