Lite om mina boppar,mitt armband och min stora bebis!

Nu är vi hemkomna från BVC, Ruben sover och jag har precis käkat en god lunch :)
Tänkte berätta att det gick jätte bra på BVC idag, han märkte inte att vi tog sprutan eller så brydde han sig inte haha...Han är sååå duktig! Och han går uppåt i sin viktkurva också så nu ska det för första gången gå mer än en månad innan vi ska dit igen :) Nä det känns jätte bra!
När vi kom hem låg där ett paket till Ruben från Lotta & Bengt ( Andys moster och hennes man). Det var två jätte söta tröjor med en apa och en giraff på och en liten peng fick han också :) Tack så mycket jätte fina var dem, och Ruben älskar ju också apor för han har lärt sig låta som dem haha!
En annan kul sak är att igår kom de armband som jag, mamma och syrran beställt. Fint va?



Syrran har också beställt ett halsband med en symaskin och en sax på, sååå fint det är och det passar henne ju eftersom hon är grym på att sy :) Hon ska få det i studentpresent, men hon vill ju bara visa upp det nu för alla egentligen haha!
Andra nyheter..Ja Ruben sover numera i sin egna säng :) Det går sådär men snart så blir det ju bättre, får kämpa på lite bara...Han ligger iaf där just nu och det går utmärkt :)
En annan grej som iofs inte är så rolig är att det just nu ser ut som jag ska operera mina bröst större. Jag har nämligen inga bröst kvar alls...Jag är inte speciellt utseende fixerad och jag hatar operationer men jag kommer inte visa mig utan tröja på stranden om jag inte får dem opererade...Jag ska prata med en läkare den 4/2 så då får vi se vad som händer. Känns jobbigt men ännu jobbigare att vara utan bröst. Jag ser verkligen ut som en kille! Tom Andy säger att det är fult och och sånt säger han ALDRIG. Jag ska ta ett kort med BH så ni ska få se, det är ju som bikini ju...
Tom BVC sköterskan sa att hon verkligen tyckte att jag skulle göra det. Ni märker kasnke att jag hela tiden försöker rättfärdiga det men jag är ingen person som gillar bröstoperationer, jag vill ha naturliga små bröst...Som mina gamla :)
Men jag hoppas det kommer se någerlunda naturliga ut, ska ju bara ha storlek B som jag hade innan...Så numera kommer alla man träffar att glo på en boppar, men det blir ju första gången haha..

Nä nu ska jag gå och plocka lite och förbereda handling :)
Andy ska kolla på en soffa på Ilva som vi hittade i deras katalog idag på vägen hem...Hoppas den är skön! Vill ha en ny!!
 <3



Kommentarer
Postat av: Gynning

Ååååå vad kul, älskar silisar ;-)

För mig blir det nog till hösten. Ååå längtar

Ses i morgon!!

2009-01-21 @ 00:02:43
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ritkigt fin blogg! Hur lyckas man?=)

2009-01-21 @ 00:16:47
URL: http://ronjiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0