Babycafé idag :)

Imorse var jag och Ruben faktiskt på babycafét. Var mycket trevligt även fast dem jag brukar träffa där inte var där...Men jag märkte verkligen hur stor Ruben blivit, likaså dem andra barnen. Men Ruben var så framåt och gullig mot alla. Jag har lärt honom att inte ta andra barns leksaker och det är han duktig på att inte göra, men ibland händer det ju att lockelsen blir alldeles för stor :) Men när det gäller det är han snällare än det flesta...
Nä så nu får vi börja gå varje gång igen så han får leka lite mer med andra barn också, inte bara mamma ;)
Efter det så blev det ju hem till mormor. Blev en massa snask idag men också god lunch. Blodkorv som jag hade med mig med stekta potatisar, godis!
Nä hon åkte till jobb så gick vi hem och på vägen stannade vi en stund för att titta på alla fåglarna :) Så kul han tycker det är haha.
Han har gått en massa idag och bla i sina nya skor. Han är faktiskt duktig på att gå i dem också :) Nu har han dem varje gång vi går ut så han få vänja sig vid att det har man när man går ut. Precis som mamma och pappa :)
Har precis käkat middag annars, omelett..Är ju verkligen gått men vi hade inga rester som man brukar göra det på så det blev leta upp en massa annat..
Nu ska jag lägga mig några minuter framför tv:n för Ruben sover i Andys knä...Han har blivit dålig på att sova dem h han ska på eftermiddagen så nu två kvällar i rad har han fått sova en liten stund på kvällen för han är helt slut stackarn...
Ta hand om er!

<3

Kommentarer
Postat av: Krullan

Skulle kommenterat för ett par dagar sen, men då funkade inte att kommentera i din blogg.

Måste bara starkt berömma dig för din insats med med de gamla paret. Så underbart för dom att ha en som hjälpte, pratade och bara fanns där för dom :) Du var ju jätteduktig!!!!!!!! blev helt rörd när jag läste det. Jecka hälsar också det!!!!!!



Visst är han fin lillekillen :) Jag är så glad...

Puss

2009-01-15 @ 20:28:50
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

DU ska TA åt DIG!!

MIN fina vän!

2009-01-16 @ 00:29:41
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0