Underbar kusin och min älskade unge!

Ruben bebis har precis somnat och det gjorde han tyst och lungt i min famn! Jag bara satt i fotöljen och läste för honom och märkte att han va lite trött så jag slutade läsa och kliade honom i ansiktet och bara mös med honom så somnade han...Jag grät glädjetårar, det var så CP mycket kärlek i luften då så hade någon tänt en tändsticka så hade världen exploderat!!! Underbara unge!
Men tyvärr är denna underbara unge sjuk :( Andy märkte det inatt när han var uppe men han sov ändå bättre inatt än vad han brukar...
Ruben, ärligt...Hur är det möjligt att älska dig så mycket?
Så jag trodde vi bara skulle vara hemma idag men så verkade han bättre när vi hade sovit igen i morse så jag tog honom och gick ner till babycafét (1 min hemmifrån) så kunde jag ju gå hem om han blev kass igen..Men han gick runt där för sig själv och lekte och hade hur trevligt som helst. Men när vi sedan började sjunga blev han helt hängig så jag gick hem till mamma vilket var trevligt som vanligt och nog tyckte han ändå att det var roligare att vara där än hemma.Mathias var ju också hemma vilket var ännu bättre, men han är ju tyvärr sjuk :( Stackars...
Men Andy kom och hämtade oss med bilen på hemvägen för det blev bara sämre och sämre med febern. När vi kom hem blev det alvedon och sova lite till. Sen nu på kvällen har det varit ganska så bra och han hade inte feber när han somnade iaf. Så hålla tummar att vi slipper det mer.
Föresten Karin ringde idag och berättade att deras granne hittat mina glasögon i busken utanför haha. Det är bara jag som lyckas tappa saker på ett sånt ställe! Haha, men sjukt skönt att dem hittades! Jag ser ju knappt heller...
Har varigt väldigt duktig idag också :) Jag har skrivit många ansökningar till en massa jobb jag vill jobba på, lagt in mig på arbetsförmedlingen och ringt till försäkringskassan (iofs utan resultat) och detta är väldigt skönt att fått gjort kan jag säga..Behöver pengar och därför jag gjort allt detta.
Hoppas ni läst kommentaren från min underbara kusin Ida! Om inte så gör det och läs hennes blogg. Har man tur som har henne som kusin eller?! Fin hon är!
Ja vad har annars hänt...Ja det finns säkert fler saker men jag kommer inte på mer nu.
Hörs i morgon <3



Bilder från igår när vi var ute och lekte..:)


 


Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg

blev så glad när jag läste ditt inlägg. Hoppas jag har studiedag snart så jag kan komma till er :) ha det bra och hoppas Ruben blir frisk. Puss <3

2009-01-29 @ 21:56:11
URL: http://minilindborg.blogg.se/
Postat av: Ida Lindborg

blev så glad när jag läste ditt inlägg. Hoppas jag har studiedag snart så jag kan komma till er :) ha det bra och hoppas Ruben blir frisk. Puss <3

2009-01-29 @ 21:56:50
URL: http://minilindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0