Nanna soffan kanske? :)

Just nu är det Lets dance hemma hos mamma och pappa med syrran också. Ruben bebis sover och Andy är hemma hos bömpa. Patricia beställde precis tre ganska diskreta men väldigt snygga arband som jag mamma och hon ska ha :) En liten gullig grej som jag tjatat om ett tag...
Idag annars har det varigt väldigt lungt och händelselöst. Iofs var Therese över och snackade och lekte :) Alltid trevligt!
Har blivit så dålig på att skriva tycker jag..
Föresten, beställde en bok från röda korset, första hjälpen barn, för ett tag sedan som handlar om hur man gör ifall det händer olycker med barn..Så idag så har jag haft genomgång hur man gör när ett barn slutat andas eller satt i halsen :)
Jag kan sånt redan men upprepning har aldrig skadat någon direkt!
Får se om jag sover här eller inte eller om Andy hämtar oss när hn kör hem. Är jätte trött så ska sova lite i soffan tror jag :) Får passa på när man får haha
Nä trevlig lördag till er från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0