Ganska så roligt ändå :)

Jag har blivit utmanad av: Krull

1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen

SJU SANNINGAR OM MIG SJÄLV:

♥ Jag är en väldig pojkflicka egentligen

♥ Jag fiser jätte mycket haha

♥ Har samma sum Krull haft sjukt mycket tvångstankar men det har verkligen bättrats

♥ Jag är sjukligt glömsk

♥ Jag är lika sjukligt klumpig

♥ Jag är riktigt dålig på datan för att jag verkligen egentligen tycker det är en sjukt onödig grej! Och bryr mig för lite för att vilja lära mig

♥ Gick ut med fruktansvärt dåliga betyg från gymnasiet!

Orkar inte heller skriva runt i allas bloggar, men de som vill kan ju skriva denna...
Tex alla jag länkar till :) Ni som skriver kan ju säga att ni gör det så jag inte missar era sanningar :)

Kommentarer
Postat av: Krullan

Oj.. du också tvångstankar?! Det är så jäkla jobbigt när de inte alls går att kontrollera, eller det gör de ju aldrig. Men förr kunde de ge mig kraftiga konsekvenser, som att det tog ca en halvtimme att utföra alla innan jag kunde somna. Ibland mer tid... allt blev för mycket till slut. Men jag fick hjälp av mamma sen...´

Nu är de bara ett fåtal, vilket är såå bra!



Söt han var på rutshibanan :)

Godnatt!

2009-01-30 @ 01:13:48
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Ida Lindborg

hah, dina tvångstankar var ju roligast. ;) <33

2009-01-30 @ 12:17:43
URL: http://minilindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0