CV mm

Nu har min syster precis gått hem och jag ska gå och lägga mig, var bara tvungen att skriva lite :)
Vi var och handlade, mest till Rubens kalas faktiskt :) Såå roligt det ska bli...Min fina stora pojke :)
Sedan hörde en tjejkompis av sig som jag inte träffat på evigheter av sig, Lisa :) Så hon tittade över en stund idag, jätte mysit. Sedan var David och Therese över också, dem var här nu på kvällen. Vi snackade lite om en massa saker bara, men det roliga med dem är att dem bor en trappa från oss och dem är så sjukt lätta att umgås med. Asså inget knussel liksom :)
Träffade faktiskt dem igår kväll också :) Och jag och Therese ska nog ses på fredag också...
Patricia var ju också här idag..Hon hjälpte mig med att välja bilder att ha på bloggen och med mitt CV. Blev mycket nöjd. Men det visar sig nog att jag kanske blir extra på Statiol i stället och hjälper en dam med lite saker som hon inte kan fixa själv...Inte så pjåkit...
Ja i morgon blir det ju mamma så klart men annars är dagen fri tror jag, vet aldrig förens i morgon oftast, brukar glömma mycket haha
Men jajja sov så gått kära läsare...Mina få kära läsare :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0