Bla bla bilder :)

Ska passa på att skriva lite nu när min älskling sover. Komemr också en massa bilder från dagarna sov varit. Har inte haft ork innan :)
Nu på morgonen har jag plockat som vanligt annars har det varit lungt. Var uppe inatt också med Ruben några gånger för att Andy inte vaknade och för att hjälpa honom för han skulle till skolan. Jag är så dum som gör det för han hade aldrig gått upp och hjälpt mig och är inte speciellt tacksam heller..Barnpsykologen som vi pratat med har ju sagt åt mig att sluta att vara så "snäll" men det är ju svårt när man är en sån person!
Jajja så jag som var så lycklig igår att jag skulle få sova som i natt...Icke! Jag är alltså ännu tröttare idag :( Det är så himla tradigt och men blir ju helt deprimerad! Blä!
Idag ska vi iaf inom EM och kolla soffa innan vi ger upp :) Sedan ska vi hem till Hasse & Karin för att äta middag. Efter det så kl 20 ska jag på stationsgympan, jag kommer vara döööd i natt alltså. Men jag känner verkligen att jag vill gå på det i kväll så det är bara bita ihop.
I morgon är inget bestämt men jag kommer väl säkert springa och städa om Andy tar Ruben annars är jag med Ruben bara...Kanske ska gå en promis då utan att ha någon stans att gå...Nä föresten vi ska handla i morgon men det går ju snabbt!
Föresten måste bara nämna att Ruben går jätte mycket nu. Är vi hemma hos mamma och pappa som har större utrymme så går han nästan hela tiden!


Först är det bild från min och Rubens lässtund innan han ska sova, på andra bilden har han "städat" pappas låda haha
Nästa bild är från när vi sprang i stan då han drack ur sugrör för första gången som för övrigt gick skitbra :)
Sen kommer bilder från dagen hemma hos Fam Thiman Fritz :) Fina miner ungarna gör haha..Och kolla in Caspian, såååå fin!! Han som pussar grodan är pappa Daniel som så gärna ville vara med i bloggen mohaha..
Sista bilden är när Ruben springer mellan mig och Andy och smakar fläskpannkaka med lingonsylt. Sedan påvägen till den andre så slickar han på en massa saker som får lingonsylt på sig haha. GRIS!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0