Både ilska och glädje...Men kärlek på bild <3

Vet faktiskt inte om jag har smällt gårdagen än. Hans dotter var över nu för en stund sedan och gav mig 1000 kr...Kändes jätte dumt! Jag har svårt att ta emot saker, jag ger hellre bort dem 1000 än tar emot dem, ärligt! Hon var så ledsen och så även min granne så klart! Jag kan inte sluta tänka på varken dem eller på hur allt hände igår. Undrar om jag bara kommer bryta ihop någon gång eller så för att man inte fattat vad som hänt!? Usch!

Igår hände faktiskt också en helt underbar sak, Caspian så dagens ljus :) Så välkommen till världen och jag längtar så efter att få träffa dig och så klart resten av den nog så överlyckliga familjen.
Pratade med Jennifer idag och hon fick stanna idag också sedan får dem åka hem...

Hörde föresten en sak på TV idag som gjorde mig as förbannad verkligen, kanske jag som är knäpp..Skriv gärna det då!
Det är en ny serie som kommer på TV4 om advokater. På reklamen säger den ena advokaten att "även dem som våldtagit barn har rätt att försvara sig". I helvete heller, dem ska torteras!!!! Jag avskyr sånna människor som pesten och jag önskar dem all olycka i världen!!
Jag kan inte beskriva med ord, jag blir så jävla arg!

Men nu får jag sluta vara arg och ledsen en stund, är bara jobbigt! Ska tänka på Caspian, fam Fritz, Ruben och allt annat som får mig att vara glad :)
Idag ska vi till psykologen för att berätta våra framsteg med Ruben och maten och mellan mig och Andy. Ska väl också ta upp det som hände igår tänkte jag...
Ska även ut och jogga med Christina :) Mamma och syrran kanske också följer med...Ska bli väldigt skönt iaf :)

Jag kanske skriver sedan...

Njut av denna bilden, det är sann kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0