090113

Nu har jag nästan precis kommit hem från Höllviken. Jag skulle ju sprungit med Stina och mamma idag men det var för dåligt väder, alldeles dimmit, såg ingen ting...
Så jag och Stina gick en promis i stället :) Snackade en massa om en massa, jag älskar att prata :)
Sedan fäljde jag med upp en stund och hälsade på Chrisse :)
Annars idag var vi ju hos psykologen och där luftade vi lite problem och berättade om våra framsteg. Har bokat en tid till men vi får se om vi behöver gå på den...Så med andra ord så går det framåt :)
Mamma och pappa handlade ett par skor till Ruben idag...Dem är inte så jätte fina tycker jag (men det är jag som valt dem ) men dem ska vara bra som första sko...
Andys föräldrar tittade också över, men jag hann precis säga hej innan jag åkte till Stina. Men dem pratade nog kalas tror jag :) Jag fick lite tidningar också, tack så mycket :)
Så nu har jag ätit och borstat tänderna för att krypa ner till kojs :)
Natti natti
<3

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Du är underbar, vet du det???



Måste ha myskväll snart! Pusssss

2009-01-14 @ 19:48:10
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: emma

Jasså du är skåning du med!

2009-01-23 @ 23:45:07
URL: http://psychobilly.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0