Lite gladare idag iaf! :)

Nu har jag duschat, städat undan lite och möblerat om i lägenheten :) Känns skönt att rensa upp lite! Och kul att jag fått tillbaka lite av min gnista :) Mycket är pga av mina fina vänner och familj! Tack, och ta åt er!

Jag har även gått här på mogonen och kommit på en outfit som jag verkligen trivs med! En av Andys T-shirtar och en väst, sjuukt slappt men ändå ok!

Jag btw fotat lägenheten så ni kommer få se hur bra här blivit även fast jag inte är klar riktigt än. Mamma och jag var ju på Ikea igår men allt fanns inte inne så det är lite som saknas...

Men det var trevligt att gå där en stund och vi fikade päroncheesecake med kardemumma i. Super gott verkligen och kaffet var riktigt gott, det var något fair trade och det gör det ju bara ännu godare :)

När jag kom hem så kom Gynning över en stund och vi snackade om våra kill problem, tycks ju alltid finns sånna vart man än vänder sig med det är ju säkert lika dant åt andra hållet! Röven har ju två skinkor...

Sedan tränade vi igår också ju, jätte skönt! Tog verkligen i som attan och kännde verkligen att jag klarar mer och mer hela tiden. Tar starkare vikter varje gång och det är ju ganska bra..

Idag ska jag ocg Ubis till Jennifer, Sierra och Caspian och leka lite. Alltid skönt att träffa dem och Jennifer skrev igår när hon läst mitt inlägg att om jag vill kräka av mig lite så finns hon där och det behöver jag ju göra så jag slipper skriva allt här! Läste också syrrans blogg innan och hon skrev "Haha jag kom precis på att min blogg är ganska lik syrrans, vi bara klagar haha! Men livet är fanken inte så lätt alltid.. " Hahaha roliga vi syskonen Lindborg...Men som jag skrivit innan så är jag ingen sån här surkiss egentligen utan alltid väldigt glad men så har man ju sina perioder och detta är en riktigt dålig sådan!
Hoppas det snart blir bättre för slinki iaf! Håller mina tummar, och förlåt för att vi gick på Ikea utan dig men ärligt så pallar jag nog inte gå med dig där haha <3
Jajja hoppas inget ska förstöra min braiga dag idag! Nu ska jag lukta på min största kärlek i livet!
* Min Ruben <3 Älskar dig stärnstopps, stjärnstopp! *

Föresten, eftersom jag inte skrev något igår så får jag väl gratta Andy nu då, grattis! Och här kommer en liten data present! Så får alla en liten haj på oss som par kanske!?


Hur träffades ni? Jag såg honom på en fest för 9 år sedan, sen var jag fast

Hur länge har ni varit tillsammans? 6 år

Bor ni ihop? Japp

Har ni barn? En liten prins har vi <3

Har båda körkort? japp

Isåfall, vem kör bäst? JAG!!! Jag kör lungt och tänker på miljön!

Kommer du ihåg er första kyss? Ja och den smakade viol och han hade tandställning <3

Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var med största säkerhet jag!

Vem är äldst? Beror på hur man räknar men i år är det han ;)

Vilka stjärntecken är ni? Jag är Skytt och han är Vattuman

Vem fyller först på året? Han

Vem är längst? Han


Vem sjunger bäst av er? Ingen tvekan, jag! Mohaha


Håller ni i handen på stan? Nä haha

Var nån av er oskuld när ni träffades? Nix

Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja eftersom jag jagade honom så länge så kännde vi varandra i ca 3 år innan vi blev ihop.

Vad har ni gemensamt? Ruben och en lägenhet...Sedan är vi nog båda ganska roliga egentligen...

Blev du kär i första ögonkastet? Ja det blev jag verkligen, jagade honom jätte länge innnan han ville träffa mig ens haha

Har ni någon speciell låt? Njaa en Alicia Keys låt som jag inte kommer ihåg vad den heter, men frågar man Andy så har vi ingen haha

Har ni stora framtidsplaner? Aa visst har vi det, inte säkert att dem är samma dock...

Har ni gråtit i varandras armar? Mmmm

Har ni varit utomlands tillammans? Ja några gånger.

Vilket är ert bästa minne? Det är ju när Ruben kom så klart! Finns inget som kommer slå det!

Vem lagar bäst mat? Andy helt klart! Han är grym på det!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter, sover, leker, tittar tv och njuter av att vara mamma :)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nope tyvärr inte

Blir du lätt svartsjuk? Nej

Brukar ni bråka? Öhh lite....

Ringer eller SMS:ar ni mest? Vi smsr mest!

Vilken är hans finaste kroppsdel? Hans hår är fint

Pratar någon av er i sömnen? Det gör vi nog båda faktiskt :)

Vad använder ni för preventivmedel? Inget just nu men det får vi väl fixa, men inte för min del iofs :b

Kommer bilder i kväll....På tiden va?!
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite klagar vi men jag mest jag vet=( men du har inte klagat idag.. inte jag heller så mkt än haha.. men svårt att inte göra det ju=/ men försökere verkligen!

pussar<3<3

2009-02-18 @ 18:36:59
URL: http://slinki.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej.. jo jag känner också den lusten, tro mig! Men jag har kul utan honom!Jo bror verkar också ha det bra tycker jag! Han har inte visat eller sagt ngt annat=) Och allt bra med er också hoppas jag!? Då ska du veta vad jag saknar er=( pussar<3

2009-02-19 @ 19:24:04
URL: http://slinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0