Gott och blandat med bra och dåligt!

Nu har jag inte skrivit här på jätte länge men har haft fullt upp med min lilla bambam. Han börjar för övrigt bli sig själv igen :) Men det har verkligen varit en jobbig tid detta, mamma tror det kan ha varit influensa han har haft med tanke på hur borta och kass han har varit. Nu känner Andy tyvärr också av det...Han var bokstavligen dyngsur inatt när han vaknade. Stackarn, hoppas det inte blir mer nu för han mår ändå ganska så bra idag!
Men mamma och Cicca har varit över med kakor och bara varit här så Ruben har blivit lite gladare :) Även fast det ibland varit bajs även när dem varit här.
Igår var min farmor och farfar här för att farfar skulle hjälpa mig och Andy med lite saker i hemmet, han är så bra på sånt pyssel. Han har lösningar på precis allt, han klarar man sig inte utan! Så tack för hjälpen igår och tacka farmor för kakorna och att du ville följa med :)
Mamma kom inom igår också för att lämna kakor till mig och Andy och glass och smoodie till Ruben :) Snäll mormor han har haha.
Igår var jag faktiskt också på gympan även fast jag var lite krasslig men jag behövde verkligen komma hemifrån från alla sjuklingar! Jag kunde inta ta i lika hårt som jag brukar men tog så klart i ändå, annars är det ju ingen mening med det.
Stina frågade mig och Cicca igår om vi skulle med ut på fredag med hennes killkompisar och dricka öl och spela biljard och det skulle vara skönt men jag vet inte om jag orkar...Får se :)
Idag var jag ju hos läkaren och med min vanliga tur så fick jag ett jävla arsle till läkare som inte alls tog mig på allvar. Jag hatar vårdcentralen i Vellinge. Förlåt om det kommer många hårda ord men just nu är jag verklgen så himla besviken och arg! Hon behandlade mig så himla dåligt. Jag kännde mig verkligen utlämnad...
Pratade precis med pappa som fått höra vad som hände där och han ska ringa henne i morgon och prata med henne..TACK pappa <3
Jag är egentligen en sån person som säger i från sjäv men just i denna situationen kännde jag mig så liten och skämdes så sjukt mycket så jag bara grät när jag gick där ifrån. Även fast jag redan innan jag gick dit visste att det inte skulle gå bra. Jag har nämligen aldrig tur och det är sant! Förutom med min älskade Ruben så klart! Och Andy och min underbara familj...Eller jag har ganska så mycket att vara glad för och det är väl därför man orkar men just nu är det verkligen jobbit iaf! Tack för att ni finns :)
Sen måste jag bara nämna en sak. Det finns vissa folk (nämner inga namn) som istället för att vara glada över andras lycka ska vara avundsjuka och klanka ner på dem i stället. Vi känner en sådan person men hon skulle aldrig erkänna det. Hon är avundsjuk på mig och min familj och hackar alltid på mig speciellt när vi ses, vilket vi tack och lov nästan aldrig gör. Och väldigt många andra håller med om detta så det är inte bara jag...Men vad jag vill säga är att jag faktiskt tycker synd om henne för att hon är som hon är, det är väldigt tragiskt faktiskt. Båda hennes barn är underbara och lika dant hennes man...Sorgligt är det och kanske en dag får jag chansen att säga vad jag tycker om henne och säga till henne att jag tycker synd om henne för att hon är så sorglig...
Jajja nog med sorgligheter, finns personer som har det så mycket värre än vad jag har det så jag ska skatta mig väldigt lycklig för jag har det egentligen jätte bra! Och jag är väldigt tacksam för allt fint jag har, men om någon vill göra mig gladare kan ni väl kommentera och berätta om en massa bra saker som hänt er. Kan vara allt från att vunnit en massa pengar till småsaker :) Kan leva på andras lycka :) Inte många som läser min blogg...Har typ 60 läsare varje dag men det kan ju bli lite kommentarer om ni alla skriver och orkar läsa hela inlägget haha

Ska faktiskt sluta med en kul grej :)
Min kompis krull och hennes flickvän jecka tänkte lite på mig härom dagen och kom förbi med hennes nya hund Diesel. Sååå fin, asså jag är nykär haha. Ni kommer tycka attd en är underbar på bild men den gör sig inte rättvis där vill jag lova :)
Nu är det mat på gång :O
<3

Kommentarer
Postat av: Lilly Lee

Hej! Vad skojigt att du hittat till min blogg! Jag brukar bara googla eg. när jag letar frisyrer! Sen finns det massa videos på youtube! sök rockabilly hair, eller victory rolls! Lycka till!

2009-02-04 @ 18:52:08
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: Gynning

Hej gumman!

Vad skönt att det börjar bli bättre, hoppas inte du blir sjuk. Behöver du parata eller något sådant så vet du var jag finns. Puss på dig

2009-02-04 @ 20:08:49
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej vännen!

Vet inte riktigt om jag har något roligt att berätta men hade tänkt lämmna ett avtryck iallafall. Tråkigt at ni har varit dåliga och att det inte blev något i söndags. men vi får boka om! Fick bilderna av min mäklare idag och det blev verkligen skit bra så du får gå ut på hemnet på fredag och titta på annonsen på vår lägenhet! Sen ska vi på visning på ett hus till på söndag och va på en idag! =) Än har vi inte hittat något så som har fallit oss i smaken till 100 men det kommer väl och då får ni komma och hälsa på ofta. kan ha grillkvällar mm. Ohh vad mysigt.

Nä vännen nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Men håller verkligen tummarna för er så att allt blir bra och löser sig till det bästa.

Hälsa familjen så gott. så ses vi snart hoppas jag!

Puss puss <3<3<3

2009-02-04 @ 20:18:47
URL: http://tinkibell.webblogg.se/
Postat av: Emily & Kenzo

tack så mycket gumman :) Såg att du skrivit igår, men jag och krull var och titta på robin när han uppträdde! Va de något specielllt? Puss

2009-02-05 @ 10:10:13
URL: http://iloveyou.blogg.se/
Postat av: Krullan

Naaaa, vad söt du är :) Vi tänker på dig ofta!!

Blev där några bra bilder? Puss

2009-02-06 @ 09:43:17
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0