koments wanted

Just nu är Jim Carrey på tv och han ä verkligen så sjukt rolig. Jag tycker aldrig han r för mycet, kan bero på att jag nog innerst inne är lika överspelad som han haha. Men jag har tyvärr ändrats jätte mycket med det! Är inte alls lika rolig :( Men jajja alla ändras vi väl lite hela tiden.
Men just nu är jag verkligen inte så rolig för jag är verkligen helt slut. Gick inte ens till babycaét idag för jag orkade verkligen inte. Jag pallade precis ta mig hem till mamma! Tradigt att det är så men jag har aldrig tid at sova! Andy är faktiskt riktigt dålig numera på att ta Ruben och eftersom han är min son så känner jag att jag måste ta hand om honom hela tiden, sjukt mycket ansvar. Och Andy slipper gärna ansvar.
Tänkte på det innan att det är inte så många som kommenterar min blogg. Det är typ några vänner som alltid kommenterar men resten av mina besökare kommenterar inte. Finns ju alltid något att säga och jag är sjuukt sugen på att veta vem som kollar på min blogg...Sist jag efterlyste kommentarer så kom där inga så det gör där väl inte nu heller men värt ett försök :)

Idag hemma håller jag på att ordna så jag får det som jag trivs :) Lite sånt där småpill...Jag hoppas att jag kan övertyga pappa om att följa med mig till Ikea i helgen :) Men det lär bli en svår uppg han är nämligen skadad av min mamma och min syster som är sjuka när dem går där haha...Men jag är ite alls så!
Jajja nu babblar jag bara en massa onintressant skit. Inte undra på att jag inte har så många läsare haha!

Hörs i kväll tror jag :)
<3



Kommentarer
Postat av: Emily & Kenzo

hehe.. Fast jag har inte råd att köpa lägenhet, sen vet jag faktiskt inte om jag hade trivts så bra i Vellinge, eller kanske ;)

2009-02-12 @ 15:30:15
URL: http://iloveyou.blogg.se/
Postat av: Krullan

Det är typ aldrig folk som kommenterar när man ber om det så. Jätte konstigt. Jag vet typ vilka som brukar kommentera på min. Men där ju många fler liksom... Tradigt, men folk är lata!!!!



Och TACK för din kommentar. Och det som din mamma sade... jätte gulligt ju!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSS

2009-02-12 @ 21:20:03
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0