Inte så glad idag alls faktiskt...

Ja nu har jag ju inte skrivigt på några dagar men har verkligen inte haft suget och bara haft saker för mig eller rent av varigt för trött...Inte är det bättre idag heller men om det nu är någon som brukar läsa min blogg ofta och faktiskt tycker det jag skriver är kul så får jag göra det för er skull haha...Nä jag måste ju ha koll på vad jag gör :)
Vi kan väl börja med i fredags.
Var ju hemma hos Sara och Älva en stund innan vi åkte hem till mina kusiner. Det var kul hemma hos dem, har inte träffat dem på jätte länge och Älva hade blivit jätte stor sedan sist :)
Hemma hos mina kusiner var också kul så klart. Dem var hemma hos oss igår också. Eller Ellen och Ida var här...Ruben tyckte det var kul för han var på dåligt humör innan dem kom. Vi käkade jätte god mat, skinkstek med super god brunsås, potatis, morot-och vitkålssallad. Och lite brysselkål :) VErkligen min sårts mat och dem andra tyckte ocksåd det var gått.
I lördags var det ju alla hjärtans dag men här i detta hemmet betyder inte det något speciellt. Det har alltid varigt viktigt för mig innan, eller inte vikigt men roligt. Men efter att ha gett Andy massa saker varje år och aldrig fått något tillbaka så är det inte kul längre, det handlar liksom om 6 år...Så allt vad heter speciella dagar firas inte här hemma på något speciellt sätt och alla som känner mig vet hur kul jag tycker det är med sånna dagar. Så nu med Ruben har jag någon att dela dettta med för Andy vill ju inte...JAg blir ärligt ledsen över det men vad ska man göra. Jag vet ju att det ända han gillar är att spela data eller bara sitta vid den går bra...
Jajja ska inte tråka ner er med vårat kiss...För just nu är det bara kiss! Är Andys fördelsedag i morgon men jag kännr verkligen inte för att göra något speciellt eftersom han bara skiter i allt. JAg ska ändå vara borta större delen av dagen. Ska till Ikea med mamma sedan kommer gynning förbi oich sedan ska jag träna. Ska bli skönt att vara borta från honom lite i morgon igen, vi behöver verkligen det!
Idag skulle ha varigt en mysig dag, skulle inte träffa Andy på hela dagen fören han kom hem vid 20.30 utan bara få umgås med Ruben själv. Men så var han grinig hela dagen förutom när vi simmade så klart, så jag har mest bara burit på honom och nattat honom...Försökte leka lite men det gick bara en liten stund...
Men vi får ju fler sånna dagar :)
Ja nu ska jag sova för det är ju min natt i natt...Jippie!
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tack! Jag saknar er med ngt sjukt, typ helatiden när jag inte åker. Ja det är bara några dagar kvar med åkning, bara 4 st, men ja det var det jag kom hit för att gör men jag önskar verkligen att ni va här!

Är det kindtänderna som gör ubis så gnällig?=( Eller saknar han bara sin moster o morbror;) Haha

Pussar<3

2009-02-17 @ 09:08:43
URL: http://slinki.blogg.se/
Postat av: Krullan

Vad tråkigt det är att läsa att det inte går bra. Hoppas det blir bättring snart och du får hälsa Grattis iaf.



Alla <3 dag firas inte här heller faktiskt. Jag har aldrig gillat den dagen, haha!

2009-02-17 @ 14:19:40
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: ida kusin

Hälsa andy grattis från mig:)



På nästa alla hjärtans dag ska du få något av din kusin, något som gör dig glad så du får en toppen dag den dagen eftersom du gillar den :) Älskar dig kusin <3

2009-02-17 @ 15:17:08
URL: http://minilindborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har sagt det jag kan belive mig men ja det biter inte överhuvudtaget=/ men jag hoppas jag hittar ngn som kan åka till nästa gång annars blir det en lonley tripp i österrike med mig själv över nyår. Fast jag trodde faktiskt att hon kunde åka lite för hon hade varit på skidsemester i 8an och det är ju inte så länge sedan men jaa..

pusssar i massor och hälsa din man grattis<3

2009-02-17 @ 20:39:04
URL: http://slinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0