Rolig lista bara...

Liten rolig lista :)

Det bästa tjejsnacket handlar om:
Skvaller, relationer
Den coolaste är: Ruben <3
Plagg jag är mest trött på: Jag får hålla med Krullan jag gillar verkligen inte alls stringtrosor.
Plagg jag inte kan vara utan: Jeans, älskar!
Jag vill helst ha: Pengar!!
Viktigaste egenskapen: Ärlighet
En bloggare som har den egenskapen (länka): Gynning men iofs så de flesta av mina vänner och dem jag läser har det!
Tre bloggare du tycker att du liknar? Alla andra miljoner mamma bloggare haha
Vad jag vill veta om andra men inte vågar fråga: Jag frågar nog ärligt vad jag vill veta haha
Bloggare jag vill veta det om: ....
Det gör mig mest glad: Ruben, kärlek & lycka
Den största orättvisan är: Barn och djurplågeri!
Tv-program/serie som jag gillar mest: Gossip girl, One Three Hill och Hem till gården ( den glömde du krull :) )
Ord som bäst beskriver min blogg: Vanlig mamma blogg men ändå väldigt avslöjande om mamman :)
Ord som bäst beskriver mig: Ärlig, väldigt omtänksam och innerst inne väldigt lycklig.
Ord som jag skulle vilja att andra beskrev mig med: Samma som ovanstående
Jag vet att jag är kär när: är jag inte kan släppa den andra personen från mina tankar :)
De tre snyggaste killarna i världen: Ruben, Andy, Pappa och min bror - men mina drömmars män är: Heath Ledger, Johnny Depp
De tre snyggaste tjejerna i världen: Syran, Mamma och Angelina Jolie
Replik som får mig på fall: Oj va lik du är Angelina Jolie och kolla så lik jag är Johnny Depp hahahaha
Tre bloggar som jag vill ska gör formuläret: Dem som vill får gärna göra det men alla som ligger på länklistan tycker jag definitivt ska göra det!

Skriver mer sedan...Ruben vill vara med mamma :)
<3

Kommentarer
Postat av: Krullan

OH crap! Ja den glömde jag... Har nog alltid glömt skriva in den i listor. Precis som att jag förnekat det :) haha! Min odolda last! LOVE IT!

2009-02-27 @ 23:12:58
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahaha! Gillade repliken! "Oj va lik du är Angelina Jolie och kolla så lik jag är Johnny Depp" haha :D

2009-02-28 @ 23:40:50
URL: http://eleonorlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0