Trodde man inte va!

Ha ha..Nu sitter jag här, trodde jag aldrig att jag skulle palla...Men ja har lite bilder jag vill visa :)
Blir tyvärr inge politiska åsikter eller annat snask idag :)

Den sista bildem är från nu ikväll när Ruben trillat och så skulle jag göra honom glad genom att vi fotade lite med kameran :) Så underbart vacker han är min son när han är ledsen tom! Ser ni hans lilla tår...Mmmm <3
Den första är från mamma och pappa igår. Sedan kommer dem där fina inne skorna jag hittade till honom igår och även vinterskorna är med på bild 4 :)
På bild tre är ett par superfina örhängen jag fick av Cicca, såå fina va? Dem är verkligen jag tyckte hon, jag me haha.



Nu blir det film i sängen, najs! Kommer nog somna inom några minuter dock.
<3


Kommentarer
Postat av: Lella

hur gammal är ruben nu då? nej än så länge så har det inte funkat med några rutiner för oss...

men som du säger, det kanske blir mer av det senare!

2009-02-24 @ 09:47:06
URL: http://lellawahlund.blogg.se/
Postat av: syran

ja jag får se hur det blir jag tycker bara allt är jobbigt för tillfället och jag vill bara hem.. Jag hoppas för både min o alla andras skull att det blir bättre men det är jobbigt ändå allt är så sjukt stort och svårt att ta sig runt just pga att det är så stort men ja jag längtar hem iaf<3<3 men ha det super så vet du att jag längtar efter er med nåt så sjukt mkt!!!!

2009-02-24 @ 10:09:25
URL: http://slinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0