Söndag med trevligt väder.

Ooo vad natten var jobbig! Han vaknade flera gånger och jag kan ju inte be Andy om hjälp för han är ju sjuk! Även fast han känner sig mycket bättre nu, skönt!
Var och handlade lite smått och gott med Ruben innan och han fick gå en liten bit själv. Han tyckte det var roligt så klart men han går ju sämre nu än innan han blev sjuk...Han gick ju inget undertiden han var dålig så det kan man ju förstå.

Så vad tyckte man om melodifestivalen? Nja blev ju lite knäpp på att Caroline af Ugglas kom vidare med den där snälla låten! Och att dem inte tog med snyggingen Marie och grymma Shirley...Men jajja jag röstar ju inte själv och då ska man väl inte klaga!
Men Alcazar var ju jätte bra tyckte jag och den blev bara bättre när man hörde den andra gången! Även Scotts var helt ok.

Jag tog faktiskt lite Dooleys igår, mums :) VAr nämligen sugen på när vi va hemma hos mamma och pappa i fredags men dem hade inget..

Jajja nu ska jag sova en liten stund sedan ska här plockas och bakas lite innan Andys föräldrar kommer på besök.
Hoppas ni får en fin söndag! Här nere i Skåne så är det jätte fint väder verkligen så njut och gå en promis! Skulle gjort det men vill inte vara ute med Ruben för mycket eftersom han fortfarande känns lite krasslig...Får se om vi simmar i morgon...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0