Skötbord

Föresten här är en bild på hur skötbordet som min farfar ska göra ser ut!
Passar liksom utmärkt för föräldrar som har så lite plats som vi har. Vill ju ha så mycket yta som möjligt. Och om jag inte skrev det förra gången så har vi just nu Rubens "skötbord" på matbordet mitt i vardagsrummet. Är jobbigt att ha det där man äter och jobbigt att bara ha det mitt i rummet. Blöjor etc är inget som man vill visa upp..
Jag ska dela med mig om mina andra inrednings idéer sedan när vi fått upp allt. Får fixa det sedan när Andy har blivit frisk.


Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg

jätte fint skötbord :) Farfar är duktig :)<3

2009-02-08 @ 14:59:10
URL: http://minilindborg.blogg.se/
Postat av: Jennifer, Sierra & Caspian

Hihihi!! Va vi tänker lika! =D

Precis ett sånt skötbord ska barnens farfar bygga till C! Så vi kan byta blöja på honom mitt i natten utan att väcka S och utan att knäcka ryggen ;)

2009-02-08 @ 20:25:00
Postat av: Krullan

Så praktiskt skötbord :)



Vad bra, vill gärna se dom sen!!! Jag mår bara fint, var ute på ribban med Jecka & robin idag för att prova agility banan. Diesel bara pep, han blev jätte rädd för alla stationer. Haha, så det får vi prova sen igen !!! Hur mår ni? Mår ruben bättre? Puss

2009-02-08 @ 21:06:13
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Emily & Kenzo

Vad vill du göra sen då? När ha du fått dagis till Ruben då? Fint skötbord företsen, verkar vara superpraktiskt! kramar

2009-02-08 @ 22:00:49
URL: http://iloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0