Min lilla syra <3

Idag åkte min syster till Paris för att vara där och praktisera i TRE HELA VECKOR! Inse hur långt tid det är! Men ajg är så glad för hennes skull. Vilken tur hon har som får åka och göra sånt! Och hon passar ju verkligen där för hon är grym på att göra kläder! Jag hoppas hon lägger in alla sina skapelser på sin blogg :)
Ska strax gå och göra mat till mig och Ubis...Andy har prov idag till sent så han sticker till träningen direkt, eller först till sina föräldrar. VAr ju så ball att jag glömde mina brillor där så gissa om jag har ont i huvudet nu eller! Kiss!
Ruben sover fortfarande och han somnade när vi hoppade på bussen kl 14.30 :) Och då har jag varit och handlat haha gullunge! Fast han var en bajskorv i morse, skit trotsig innan vi kom iväg och på bussen var han åsså jobbig..Men jajja så får det ju vara ibland...Även om trotsigheten inte verkar sina riktigt än...
Idag var ju Ida och hennes kompis Amanda med och simmade och hon hade sin undervattenskamera med sig så vi dök lite :) Jätte roliga bilder blev det så dem kommer så klart upp så fort jag fått dem av henne!
Nä får se om jag skriver i kväll, men jag har väl inget att skriva om då...kanske kan näma något om något annat än våran vardag..Som tex lite politiska åsikter eller liknande haha
Nja hoppas ni haft en bra start på veckan, har vi iaf!
<3



Som svar på din fråga Gynning: Nä det är jag inte men jag saknar att vara gravid och allt som det innebär. Och jag vill jätte gärna ha ett syskon till Ruben, NU...Men jag behöver ett OK från Rubens pappa först, han ska ju få välja om han vill bli pappa någon gång iaf haha.
Denna bilden är tagen när mina första värkar har kommit kvällen innan vi åker in. Inte för jag fattat det då men undermedvetet så kanske jag gjorde det för jag bad Andy ta lite bilder på magen innan den försvann...

En sak till, för alla som inte läste inlägget där jag förklarade varför jag skriver syrra med ett r så är det en familje grej så ni inte tror att jag inte kan stava tilldet..Fast det är ju rätt mycket jag stavar fel på tydligen så det kvittar kanske ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0