Min älskade smula <3

Snart är det dax för Rubis att sova och jag hoppas att det kommer gå bra eftersom vi är hemma hos mamma och pappa och han ska sova i resesängen här. Men det tror jag han brukar sova bra vart han än hamnar faktiskt, han är van vid att vara borta. Just nu står han och skakar hundgallret som vi satt upp vid trappan för han inte ska gå upp där...För han är verkligen snabb som en vessla när det gäller sånt han inte får!
Idag har vi hjälpt mamma och pappa lite här hemma och så har vi tvättat. Ska hem en omgång i kväll innan tvätten är klar.
Snart kommer gänget hit för att mysa lite. Ska bli trevligt, har inte sett vissa av dem på ett tag...
Jajja hoppas ni också får en trevlig fredag!
Här kommer härliga bilder från Ruben i morse när han äter äppel :)Haha fatta sååå sjukt underbar han är!!

Älskar dig över allt, att vara din mamma Ruben är en sån lyx så det är löjligt!





Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg

HAHAH, vad gulliga bilder. Vet du hur lycklig jag är som är släkt med Rubis dåHAN ÄR SERIÖST FINAST I VÄRLDEN <3

2009-02-27 @ 20:48:43
URL: http://minilindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0