Bra start på veckan!

Vilken trevlig dag det har varigt :) Min lilla plutt sover just nu i pappas famn efter en händelserik dag!
Vi var på babysim idag och som vanligt är han ju överlycklig av att vara där. Han bara springer allt han kan i vattnet och tror verkligen han är superman haha. Ska sätta in blder så ni får se hur kul han har.
Patricia var med idag också och det gör det ju inte tråkigare direkt. Hon ska ju vara borta från oss länge snart :( Kommer vara riktit jobbit! Grät en tår över det innan idag, hon är ju så viktig! Men hon kommer ha såå himla kul så jag är såå glad för hennes skull. Men hon tycker själv det ska bli jobbit att vara borta från oss alla. Hon är lika familje kär som jag..Det är man i våran familj, kan inte vara annat!
På vägen hem efter simmet så hämtade vi upp Mathias som slutat skolan precis och åkte och handlade på Willys. Blev lite glass :)
Det som är så bra med Willys i Trelleborg är att dem har många halva priset varor och det är bra för våran ekonomi :)!
Ja sen när vi kom hem hade ju Ruben däckat och sov ett bra tag.
Måste också få berömma min lilla prins för såå diktigt han har börjat äta nu. Och själv med gaffeln, det blir ju lite gris men så är det ju.
Nä jag är så stolt över hur duktigt han äter! älskar dig!

Chrisse och Stina gick precis hem, dem var över och fikade och disskuterade ett jobb som Andy och han ska söka tillsammans. Ska kanske starta eget åt en firma. Låter jätte bra så jag hoppas att dem får det. Dem passar verkligen jätte bra till det som företaget handla om så i min mening så är dem redan hemma.

Föresten måste också berömma Börje för en underbart god middag igår. Blev taco gratäng...Asså såå smarrig den var! Den ska ätas fler gånger kan jag lova.

En sak till som är jätte kul är att innan har Ruben varigt sjuukt mammig, är ju mammig fortfarande men inte alls i samma utsträcking som innan! Men iaf igår la han sig på sin farfar och mös och idag klättrade han upp till Stina flera gånger och bara ville mysa. Såå kul att se och han är ju verkligen såå mysig när han gör de!Försökte filma men så klart gör han det inte då..

Jajja nu ska det nannas..I morgon ska jag ringa min barnmorska är det tänkt för att få p-piller och till de privata dagiset som vi också ska kolla på tillsammans med Jennifer. Sedan ska jag ju ringa henne också för att vi ska ha date denna veckan.

Hoppas starten på veckan varit lika bra som min!
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Den kommer från Ikea. :)

Jag vill ses snart. Saknar er!

Puss

2009-02-09 @ 21:58:56
Postat av: Emily & Kenzo

men man får ju lov att ha en dagisplats om man är aktivt arbetssökande också, så kenzo kommer börja på dagis den 11 mars och sen hoppas jag att jag kommer in på skolan jag sökt men om jag inte gör det ska jag leta mer jobb än de jag har nu. Du är för söt som kan tänka dig att passa honom, men de är okej nu :) hoppas allt är bra med dig! kramar

2009-02-10 @ 12:39:59
URL: http://iloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0