Blir nog en rolig dag detta, men syskonen kommer saknas...

Nu sitter vi hemma hos mamma och pappa för att säga hejdå till mina syskon som ska iväg idag. Kommer sakna er men det vet ni <3
Skulle i morse varigt och kollat på ett privat dagis tillsammans med Jennifer men hon kännde inte för det idag så vi tar det en annan dag :) Ska ju ändå kolla på det som vi satt upp oss på också så det kan vi ju göra nästa vecka.
När vi sagt hejdå till dem ska vi hem till Sara och Älva. Nu har vi inte träffats på flera månader, jätte tråkigt att det blir så men alla har ju saker för sig hela tiden och sedan bor vi inte supernära heller.
Efter det ska vi hem till Caroline och fira hennes födelsedag. Och kusin Ida ser ju så klart jätte mycket fram emot att vi ska komma :)
I morgon vill jag åka till Ikea för att köpa en del saker som vi ska ha...Vi få det fint hemma :)...
Kanske ska lägga mig i Ciccas säng och koppla av lite för Ruben sover i Andys knä.
Ha en bra fredag vänner!
<3

Kommentarer
Postat av: pps

saknar er så sjukt mycket med<3 det är jättejobbigt utan er min familj..

2009-02-15 @ 20:11:28
URL: http://slinki.blogg.se/
Postat av: Gynning

HEJ GUMMAN!

Hoppas allt är bra med er, det var ju några dagar sedan du uppdatera. Den 7 mars hoppas jag du akn komma hem till migför då ska jag fira min födelsedag. Puss

2009-02-16 @ 11:52:11
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0