Amanda Ooms :)

Nu sover lille middag så jag passar på att gå in :) Glömde berätta igår att när vi var på Willys så handlade Amanda Ooms före oss och hon sa att Ruben var jätte söt.
Jag kännde så klart igen henne som det grymma skådelspela hon är men vågade ärligt inte be om en atograf. Men hon var väldigt trevlig men la inte upp varorna med sträckkoden rätt och det var lite störigt tycker jag...Gammal kassörska så sånt stör mig! haha



Men Andy, Patricia och Mathias kännde inte igen henne. Mathias och Andy visste inte ens vem hon var men det gjorde Cicca för hon har ju dejtat Persbrandt haha

Imorse var en jobbig start på dagen. Hade ett riktit blöjkrig när jag skulle byta blöja! Riktit jobbigt för han skrek verkligen som om jag skulle göra honom illa! Kännde mig jätte elak men har man bajsat behöver man verkligen byta blöja! Faktiskt!
Men vi käkade en toppen luch :) Jag åt rester men gjorde en god sallad på riven morot och riven vitkål med sallads krydda, kallpressad rapsolja och vinäger...As gott! Hade även i lite solroskärnorsom också ruben gillade, men det gjorde han nog för att det är litet som dem smulorna han plockar på marken och smaskar på haha
Ruben fick 2 prinskorvar som han smaskade ner båda och lite grönsáker men krylligt ägg. Det gillade han så klart och han äter ju så bra och själv också!

Nu ska vi hem till Jennifer en liten stund innan vi ska till barnpsykologen. Är nog sista gången vi går dit tror jag, Andy blir nog inte bättre än så här och jag kommer nog inte ändra mig på punkten att jag vill att han ska vara mer med mig och Ruben i stället för att sitta vid datorn. Så dead end om inget specielllt händer.
Han mår föresten mycket bättre nu och är i skolan idag, skönt!

Jajja får väl plocka lite haha så får v se om jag skriver i kväll efter gympan som ska bli sååå skönt! Ska ta i så cp mycket verkligen!
<3



Kommentarer
Postat av: Emily & Kenzo

Jo de är sant, men kenzo behöver verkligen vara på dagis, han har kommit in i en fas då de är skiiittråkigt att va med mamma och helt ärligt ska de bli skönt och kul att komma ut i samhället lite mer och göra andra saker med. Ja de hade varitjättekul, jag kan nog typ bara på månadagen eller torsdagen om du kan då? puss & kram

2009-02-10 @ 18:01:51
URL: http://iloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0