Kvällen innan..

Så sista gången jag skriver nu innan jag har titties :) Och usch vad jag är nervös! Tack alla för fina sms och andra lyckoönskningar <3
Idag annars var det också sista dagen på Annas och det var både kul och tråkigt att lämna dem. Men dem kommer och hälsar på mig och jag dem och ska ju definitivt visa bopparna haha.
En jätte underbar sak är att när jag och Andy hämtade Ruben på dagis idag så hade det gått jätte bra :) Idag igen! HAr gör jätte framsteg men han har svårt på mornarna när han lämnas och det förstår man ju! Men när han blir äldre blir det lättare...Min lilla Ruben, han har ju kul sedan när han varigt ledsen i två minuter :)
Efter vi hämtat honom så åkte vi hem till Andys mormor Britten som lagat god mat som vanligt :) Till efterrätt fick vi en fruktsallad med egna hallon och björnbär och massa andra frukter, mmmm...Och fick tom plocka några hallon som vi har med oss hem :) Fina lilla Britten!
Ruben fick också en jätte fin tröja.
Sedan åkte vi hem till mamma och pappa medan Andy tränade..Åt lite till ( för att bygga upp litet lager, får ju inte äta efter 12) badade och hälsade på syran så klart :)

Ja jobbigt får ju inte äta efter 12 pga att jag ska sövas och inte dricka någor efter 6.30 i morgon och det är bara genomskinligt som gäller då..Asså jag undrar om jag klarar mig så länge :b

Ska nu ta en bild på hur jag ser ut innan operationen så jag kan gämföra lite, kan vara kul att ha..
Sov gått för det skajag göra både i natt och i morgon eftermiddag ;)

<3

Kommentarer
Postat av: sophie

Lycka till och hoppas allt går bra kram

2009-08-26 @ 22:48:41
URL: http://ssoooffii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0