Framsteg på dagis

Så nu är det bokat den 27/8 8.30 ska jag vara där :) Jag är så fruktansvärt nervös och rädd för att sövas! Men jag ska minsann fixa det!
Nu ska jag in i duschen och göra mig klar för jobbet. Andy är och hämtar vår lilla Ruben som varigt på dagis själv jätte länge och har har ätit där idag också så jag hoppas det gått bra. Har haft ont i magen sedan han lämnades...Det är inte jobbigt att vara mamma med allt skrik och bråk eller när han är på dåligt humör men det är fruktansvärt jobbigt att vara mamma när ens barn gråter och är ledsen även om det handlar om små saker..Det är ju inte småsaker för honom! Usch vad jag ska pussa på honom när jag kommer hem mitt lilla <3
Ha en bra dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0