Påsktårta, mums :)

Tänkte skriva igår men det blev senare än jag tänkt. Det var nämligen så att vi skulle åkt hem till mamma och pappa igår men så pallade inte pappa för det kladdade med trallbyggningen. Den måste nämligen vara klar till Ciccas student. Så nu är vi här idag i stället, ska hit i morgon också för att hjälpa dem lite till här hemme men jag hoppas verkligen vi hinner med att åka en runda till bokskogen också eftersom alla är lediga.

JAg, Andy och Cicca sitter nu alla tre brevid varandra och skriver på våra datorer, usch vad datanördigt på något sett :)

Igår var vi iaf med Andys vänner i "skogen" vid stranden och gick lite. Det blåste alldeles förmycket på stranden för att kunna gå där. När vi var där inne så fanns där en massa bunkrar som killarna var fast beslutna att komma in i för det hade dem gjort en gång när dem var små haha..Såg rätt kul ut när dem gick där och slet i luckorna :)
Sedan åkte vi hem till Chrisse och åt faktsikt på BK. Det var verkligen jätte länge sedan men facktiskt ganska så gått. Det blev en angus så klart.

Ja nu ska vi snart äta påsktårta efter en god påskmiddag och det ska bli väldigt gått för jag är inne i en väldig vräkperiod och bara frossar hur mycker som helst. Kanske bara för att jag är så nervös och verkligen vil gå upp i vikt tills på ons då jag ska till MAS och dem ska kolla om jag passar in för en bröstoperation. Så då ska ni hålla tummarna åt mig :)

Trevlig kväll!
<3

Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg

Jag håller tummarna:) Det kommer gå super:)<3

2009-04-14 @ 14:44:45
URL: http://minilindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0