Tatuering!

Jag har äntligen gjort den :) Riktigt kul. Och det gjorde verkligen inta alls så ont som jag trodde. Låg där när han precis skulle börja och bara skakade typ, när han sedan började så bara skrattade jag för jag hade ju verkligen varigt jätte tramsig. Så snart ser ni mig i tatueringstidningar för jag har så många haha!
Var verkligen en skön smärta, låter det sjukt?

Hittade en sak som jag tyckte var fel med den i morse, lite mindre kul. Jag ska visa sedan när jag har bilder på den, har inte orkat ta det än...Så mycket här hemma.

Annars idag ska jag väl bara hem till föräldrar så min far får se den :) SKa bli kul att se vad han tycker.

Vill föresten tacka min mamma som var så gullig och ställde upp att köra igår även fast hon hade annat planerat och skulle upp kl 5 i morse. Hon är grym! TACK!!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0