God kväll!

Ja nu ska ni få se min underbara tatuering som är tillängnad min underbara son :)
Min systers tatuering kommer det också en bild på men ni förstår säkert vems som är vems. (Står Ruben på min)
Idag har jag inte gjort något spec. Syster kom över en liten stund sedan gick vi hem till mamma och pappa och visade pappa tatueringen. Han verkade tycka den var fin, jag frågade säkert tio gånger om han tyckte den fin haha...
Måste ha pappas godkännande, mammas har jag :)

Nä nu kräver sonen sin mor :) God natt på er, dröm fina drömmar!

Man ser tydligt på bilden vad jag inte är nöjd med...Men i det stora hela är jag ju ändå skit nöjd!


Kommentarer
Postat av: Bömpa

Sjukt fina! riktigt bra blev dom.

2008-09-04 @ 11:30:40
Postat av: Joacim

Mycket tjusiga...tjata lite på gubben där hemma så han kan fixa ett par st med.

2008-09-04 @ 17:03:30
Postat av: moster

åhh vad fina dom är=D <3

2008-09-05 @ 13:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0