Brigdet, lovley!

Nope jag vet inte än hur man lägger upp en video, får höra vidare :)
Borde egentligen sova nu men jag måste bara se färdigt Bridget Jones. Jag har sett filmerna hur många gånger som helst men dem är lika bra varje gång!
Kanske är det för jag känner igen mig så himla mycket i henne och hennes klumpighet. Jag gillar henne verkligen :)
Har också precis krängt lite äppelpaj som min mamma kom förbi med innan med sjukt mycket vaniljsås på, underbart. Det är min Ben&Jerry.
Idag har iget spec annars hänt. Bara varigt ute och gått en runda men det var mysigt. Iofs verigt med när syran övningskört men var nog ingen större hjälp tyvärr.
Är lite rädd för i morgon ska vi på 8 mån kontroll och så ska han få sin första prevenar spruta. Prevenar är ett vaccin mot hjärnhinneinflamation. Sierra mådde jätte dåligt av den och jag är själv jätte rädd för sprutor så att se när Ruben får en är jätte jobbigt. Det är Andy eller syran som hållt honom dem andra gångerna. Men jag får väl vara stark för min lilla plutt.
Han sover nu så klart i sin lilla säng. Ni ska bara se honom sova, lovley!!!!

Nä nu ska jag lägga mig i soffan igen. Annars får väl Andy panik...Datan är som hans aorta typ...

Håll tummarna för mig i morgon! Puss & god natt på er alla, jag spenderar min med Ruben mohaha <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer & Sierra

Hoppas det går bra med sprutan idag!! =) Pussar och kramar från oss att han inte ska få feber!

PS. Sierra har blivit förkyld nu med =(

2008-09-15 @ 14:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0