Tar igen och lite bilder

Nu har jag verkligen inte skrivigt på jätte länge. Har varigt mycket och har inte riktigt haft intresset heller...
Men nu så :)
Kommer facktiskt inte ihåg allt jag gjort men det kommer väl fram så småningom :)
Men jag tänkte att vi skulle börja med att ta från fredag iaf :)
Då var jag utan min älskling i 6 TIMMAR!! Helt otroligt, men det var faktiskt helt ok, elelr inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara iaf. Men när jag lämnade honom så grät jag så klart, men det är inte så konstigt det gör väl alla mammor när dem lämnar sina barn...Iaf första gångerna...
Men jag var trygg för Ruben var hos sin mormor. Hon är super med honom och när vi hämtade honom igen så hade han knappt märkt att vi varigt borta :) Är han ledsen kan hon trösta honom nästan lika bra som jag :)
Men hon sa att han saknat mig 2 gr iaf :)

När jag väl lämnat honom så stack jag in till stan och träffade en gammal tjej mompis som jag inte träffat på jätte länge, Melissa. Vi gick och shoppade lite och snåla jag köpte ett par fjärils klämmer haha...Bättre än inget!
Sedan sa vi adjö och jag tog en tur in till Stina till hennes jobb och hälsade på. På tiden!
Sedan gick jag till Ellen som skulle klippa mig igen så jag blev nöjd :) Och det blev jag verkligen! Jag tycker min frilla är världens härligaste. Jag är tom snygg när jag vaknar haha och tom Andy tycker jag är snygg :)
Får väl sätta in en bild så ni får se men då måste jag fixat den lite och det5 har jag inte gjort på ett tag nu ....

Efter klippningen gick jag till Stina igen för jag ville se resten av kontoret och träffa Chrisopher :) Så fint dem har...

Sedan åkte jag hem till Andy och plockade ihop inför kvällen.
Efter det åkte vi och hämtade vår efterlängtade lilla Ruben :) Och så åkte vi hem till Winblads för att fira Kjell, Andys farbror. Där hemma fick vi lika god mat som alltid, Marianne som gjort maten :)
Där var också en liten kille som heter Vincent, såååå söt han är. 4 år gammal är han och super gullig. Tyvärr kunde vi inte stanna så länge för vi var tvugna att köra vidare innan det blev allt för sent.
Vi åkte hem till Chrisse och Stina för deras inflyttningsfest/födelsedagskalas för Chrisse :) Jätte kul att träffa gänget och se deras fina lägenhet.
Åkte hem vid 11, lagom...

På lördagen så hade vi bara mys och på kvällen gick vi hem till mamma och pappa för dem hade kräftskiva med sina vänner och jag har inte träffat dem på jätte länge. Speciellt Amanda :) Hon är så söt, har många bilder där hon leker med Ruben så himla gulligt. Hon pussade på honom grog i honom hela tiden och ville verkligen leka med honom.
Sedan gick jag och Ruben och la oss i Ciccas säng för vi var så trötta. Andy väkte oss vid 1 så gick vi hem i den mysiga natten :)

På söndagen hade Andy match så jag och Ruben lekte lite medans jag plockade undan och förberedde för kvällen. Familjen kom över och käkade. Vi bjöd på Pasta Al Forno, jätte gått är det. Det var jätte mysigt och jag hade verkligen dukat sååå fint!

I måndags så var det dags för babysim igen och Ruben simmar på som attan, han älskar verkligen att bada. Efter somningen åkte vi över till Sara och Älva som ändå bor i Trelleborg. Där var också Gynning :)
Vi snackade lite gick och käkade, sen åkte vi hem vid 4. Ruben var helt slut för han hade vägrat sova hela dagen.
Jag började då även känna mig kass som f-n specielt i mitt ena bröst. Typ mjölkstockning. Kan inte förklara det för er som inte haft det någon gång men det gör verkligen cp ont!
När vi kom hem la jag Ruben, plockade undan det blöta lite snabbt och la mig i soffan och bara kände hur febern slog mig som en knytnäve i ansiktet.
Blev verkligen så sjukt kass på bara några få minuter. Så min bror fick komma hit och rädda mig. Han och Ruben leckte med vatten och hade super kul, så det var verkligen jätte snällt att han kom hit.

På tisdagen hade det fortfarande inte gott över och allt var bajs. Jag är verkligen så dålig på att vara sjuk, kan itne ligga stilla och ta de lugnt när man ser massa grejer som behövs göra. Det värsta är att inte kunna ta hand om ruben alls. Jag vet att Andy fixar det ,men jag vill kunna ha möjligheten att ta hand om honom själv när jag vill.
Så i tisdes blev det ingenting gjort.

Men idag Onsdags när jag vaknade var det absolut bättre än igår, men jag är inte helt kry.
Så Andy stannade hemma från skolan idag för att hjälpa mig.
Efter morgonen när båda hade fått sova så fick vi ta hand om vår lila lya. Vi började med att frosta av frysen, det tog lite längre tid än vad vi hade planerat. Kan bero på att den var så full med is att den inte gick och stänga riktgit. Vuxet va? :) Sedan satte Andy igång med dammsugaren och dammsög hela lägenheten. Nu kollar jag på One Three Hill, underbart.
Och umgås med min son.


Här är Ruben som brat :), visst är han sött. Sen kommer bilder på Ruben och Amanda när dem leker tillsammans.
Till sist en bild när pappa byter blöja med massa bus.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0