Fina dag

Igår var en sån där riktigt härlig höst dag. Härligt att vakna på mogonen :)
 
Jerry tittade förbi igår, jätte kul. HAn är nästan aldrig och hälsar på oss och inte vi honom för den delen heller.
Är jätte nyfiken på hans hus och fina vovvar :) Får titta över där någon gång!
Jerry, jag Andy och så klart lilla Rubis gick ut och gick en liten promis. Så skönt!
Senare på kvällen kom mamma och pappa över med mat. Dem var utkastade från huset för syran skulle ha party party :)
Dem skulle klä ut sig allihopa så det var synd att man inte var där. Jag vill också ha utklädes party !!!
Jajja men det var iaf jätte mysigt när dem var här.
Andy, mamma och pappa käkade entricóte ( eller hur det stavas ) med bakpotatis och jag käkade bakpotatis med smör och röra :) Är inte jätte glad för annat kött än gris kött.
Efter vi ätigt stack Andy hem till Chrisse med lite vänner och vi andra stannade här och somnade framför tv:n haha...

Idag hade jag tänkt tvätta våran bil och slipa lite luckor med pappa men det regnar så det får bli nästa helg i stället.
Hoppas också att det blir bokskogen nästa helg! Vill verkligen dit! Hoppas det inte är kiss väder! Fast det skiter jag nog i för snart är det för kallt för att gå dit...
Jajja vi får väl se.

Idag ska jag väl annars försöka handtvätta lite, gasnka mycket som ska handtvättas faktiskt...
Annars blir det bara mys och inget fläng till någon eller något idag.
Inte så kul heller med det här kiss vädret!

Här kommer lite bilder på våran lilla busunge som bara röjer här hemma och går och klättrar över allt.
Även bilder från mysig promis och puss bilder :) Ger honom banan genom min mun :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0