Kinkigt

Dagen började kasst för att jag var lite kinkig i morse för jag inte får sova...Men resten har varigt bra :)
Jag har städat ordentligt och tvättat så det känns skönt!
Min kära farmor och farfar kom över med lite fika så vi satt och mös i eftermiddags :)

Men usch vad Ruben är kinkig alltså. Han är riktigt knällig pga sina tänder, men den ena av de fyra som kommer där uppe är nog ute nu så det är skönt. Hoppas det gör mindre ont då :) Stackars!
Man bara tröstar honom hela tiden och det är så jobbigt att se sitt barn ha ont även om det är något som man måste gå igenom...
Men jag och Andy busar extra mycket nu så han ska glömma det haha

Igår var vi hemma hos Chrisse och Stina. Vi gick en härlig höst promis, sedan handlade vi mat och gjorde tacos.
Senare på kvällen kom också Bollan och Stinas kompisar Josefin och --------. Vi tittade tv och mös för charader som jag ville göra var bara kul en liten stund :) Alltid bara jag som vill leka sådana lekar! Jag är väl barnslig men shit va roligt det är :)
Hade med oss en present till dem eftersom när dem hade inflytt/födelsedags kalas för Chrisse så trodde inte vi att vi skulle komma så vi hade inget med oss. Men dem fick en inköpningslista att sätta på kylskåpet, påsar för storhandling så man inte slösar på naturen :) en vinflaska och ett kort där jag skrivigt lite "vuxensaker" dem ska tänka på haha..Jätte roligt faktiskt, ibland är jag så påhittig haha..

I morgon ska det bli babysim hoppas jag.

Tänkte lägga upp bilder men de fungerade inte så då får ni väll dem imorgon.
Puss

Kommentarer
Postat av: stina

va mysigt vi hade i lör!! de va jätte kul att

ni kom över.. ska höra me Ellen ikväl om

tors. ringer dig sen.. puss

2008-10-13 @ 11:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0