Babycafé mm

Godag vänner nu är man igång igen :)

Idag har jag och RUben varigt på babycafé som verkligen var fullpackat idag. Vi brukar vara många mammor men idag var vi dubbelt så många. Man hinner inte prata med alla, lite synd men kul att så många kommer för alltid träffar man nån.
Blev lite rädd att Ruben höll på att bli sjuk men det blir han nog inte tack och lov!
Idag kom också Sara och Älva från trelleborg för att vara med. Med dem kom också mina glasisar som jag glömde sist och Rubens matskål :)
Jennifer och Sierra, Diana och Ronja var så klart också där samt en massa andra som vi brukar träffa där men dem har jag int5e berättat om så jag orkar inte skriva allas namn :)
En tjej som vi träffat där är Malin med lille Anton. Hon är typ lika gammal som jag och ensam och hon är så duktig med sin lilla kille. Så klart är hon ju det men det är ju tuft att vara själv. Jag får ju inte alltid den hjälp jag vill ha av Andy men han finns ändå till hands om jag verkligen behöver honom. Man blir väldigt bortskämd av det. Så en eloge till alla singel mammor! PS: Det går en serie på tvåan på måndagar kl .21.30 som heter singelmammor. Super coola mammor opch ett riktigt bra program :)

Sedan gick vi som brukligt hem till mormor och snackade. Hon hade klippt sig :) Mycket fint!
Vi snackade lite käkade lite "godis" och hade det bra.

När vi skulle gå från babycafét så kom Emma Andersson:) Har inte pratat eller träffat henne på jätte länge men vi ska ses på tis om två veckor sa vi...Ska bli kul, känner nog ingen som är så rolig som henne!

Efter mamma blev det hanling på Willys och nu sitter vi och leker på Rubens nya lekfilt som Dianas kille var så snäll och handlade med från hans jobb :) Jätte god att äta på ; )

Nä nu ska vi nog vara med Jimmy och laga mat. Dem fina bilderna är på lite av Rubens vänner och på den nya fina mattan :)

Det har föresten varigt väldigt mycket klagomål på min stavning så jag ber er som ser något stavfel att skriva ner fel och rätt ord och mejla det till mig så ni slipper dem :)
[email protected]

Puss Puss <3







Kommentarer
Postat av: Sara

Världens finaste barn :) Älva och Ruben!

Puss från oss!

2008-10-13 @ 23:13:48
URL: http://metrobloggen.se/aelvas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0