Så störigt!

Glömde berätta igår att när jag var på apoteket och skulle hämta ut Rubens prevenar spruta som han skulle fått idag så var det bara jag i kön. Det satt tre kassörsker. När den första var klar gick den kassörskan och gjorde annat dem andra satt bara och snackade skit och var rent fittiga. Ruben sov så jag hoppades att det skulleå fort så han slapp vakna, men nä då tyckte dem att dem kunde ta det hur lungt som helst, jävla kärringar!!!!Jag hatar sånt!
Men kassörskan jag fick var super trevlig så skit i det :)

Idag skulle vi som jag skrev till BVC och få sprutan och väga och mäta så klart. Men jag fick aldrig någon spruta igår för dem hade glömt att skicka receptet. Så jag fick gå till apoteket idag också efer att jag ringt och bett dem skicka det idag. När jag kommer dit har dem inte skickat det nu heller så jag får ringa och jaga dem då också tills vi efter hur många minuter som helst på MOBILtelefonen kommer fram till att det är bäst att ändra tiden...JIPPI!
NÄ, skit jobbigt.
störigt när sånna här saker händer!

Ruben mår iaf mycket bättre, känns inte alls som han har lika opnt i sina tänder nu mera. Han är sitt gamla hlada jag haha. Just nu står han och håller i Andys ben i soffan och hoppar, skrattar och skriker haha. Han är helt svettig som han håller på!
Min lilla skitfina unge :)

Mormor kom hit en snabbis idag också för hon skulle lämna lite kycklingfilé som jag beställt. Var billigast om hon köpte den på sitt jobb, hela 4 kronor ca haha...Är så äckligt prismedveten :) Men hoppas väl att jag tjänar på det iaf!
Nä nu har sjuhuset börjat igen och snart är det bonde söker fru :)

Puss&kram världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0