Negerbullesmet :)

Blev lite konstigt med förra inlägget men jag tryckte på fel knapp igår så det kom aldrig upp...:) Jag är inte så bra med teknik!

Idag har vi varigt på babysim iaf och det var kul som vanligt. Andy var med också idag så det var lite extra kul. Bra också för han pös och handlade på willys innan det började så det var avklarat när vi simmat klart. Ruben tycker nämligen inte om att handla precis efter för han är så trött stackarn...
Skulle ha gått till apoteket men det glömde jag som så mycket annat. Så jag får göra det i morgon innan vi ska till BVC. Bara så tradigt att stå där inne med Ruben för han tycker inte det är speciellt kul!
Men jajja...

Andy lagade negerbulle smet idag somhan kränger nu och jag har sådan socker abstinens att ajg som tycker det är alldeles för sött och inte speciellt sött äter av det...Usch...

Marcus ska komma ner och hälsa på vid den 14 nov så det ska bli kul, han och Andy har precis pratat om det. Nu är Ruben lite större än sist Marcus träfade honom..Synd att inte Li ska med...

Nä nu ska jag tillbaka till soffan så Andy kan gå tillbaka hit :)
Ta hand om er så kommer lite uppdatering på Rubens vikt osv i morgon. Puss och natti natti..

Och Ruben du är mina drömmars barn, du är helt underbar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0