Livet är underbart med dig Ruben!

Hej vänner, idag skulle vi gjort en massa men i stället gjorde vi inget :) Allt blev inställt i såhär sista minuten...
Men handla får man väl ta och göra iaf...
Skulle behöva hitta på något för jag är jätte förkyld. Tradigt!
Men här kommer underbara bilder från igår kväll.

Syrran ringde precis och har precis kommit från mönstringen. Hon ville bli militär polis men istället ska hon vara något med radar. Blir säkert kul för henne hon vill ju så gärna.
Jag kan säga att jag är sådär avundsjuk och vet att jag forfarande har chansen men vill inte lämna Ruben. Inte just nu iaf :)
Men jag har alltid velat gå lumpen.
Grattis syran !

Mamma och son busar och har roligt :)
Och kolla in hans pyjamas, det är min brors gamla haha och den har fötter :)



hejdå puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0