Adjö och hoppas Eran kväll går Er väl till mötes.

Nu har mitt lilla troll somnat. Men han vaknar nog igen innan han somnar för natten tror jag.
Stackarn är så ledsen, tom när han fått en ny leksak. Hoppades att han skulle glömma sina gaddar, men icke :(
Det är bara pussa krama och trösta!

Numera har Ruben börjat äta dåligt igen, förmodligen pga tänderna. Men för att han ska äta lite bättre så sätter vi på en musik kanal och då tittar han bara på den och glömmer liksom att han äter :)
Så gullig är han haha...Så sitter han och dansar i sin matstol också haha!

Det blev lite shopping idag också på Willys :)
Precis innan vi skulle gå så ringde det på dörren och där stog mamma och Mathias. Mormor hade abstinens efter sin lilla Ruben haha. Jag förstår henne! Han gör så med en den lilla killen <3

Till middag blev det någon jätte god fisk grej som Andy rörde ihop. JAg lever med en livs levande självlärd gormé kock :)
Han är by the way inne i duschen nu så undrar vad han vill ;) Haha
Nä skämt och sido...
Är väldigt trött, whats new!
Värsta Kristi Tomita jag är haha. Ni som känner mig märker väl att jag är på så jobbigt humör så ajg ska sluta skriva nu innan jag bara skriver en massa strunt.

Mer info väntas på morgondagen. Adjö och hoppas Eran kväll går Er väl till mötes.
Mvh Alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0