Babycafé, mormor och lite pizza bla

Ja mina vänner, idag har det varigt babycafé. Mycket revligt. Träffade en tjej som är lite äldre än mig som jobbade på min grundskola när jag gick där och hennes dotter. Hennes mamma jobbar fortfarande där och hon och jag har träffats under hennes och min graviditet så det var kul att äntligen få se hennes dotter. Ho har en son sedan innan som bara är sååå söt :) Träffade även dem andra som jag brukar träffa där. Efter vi sjungit så gick vi hem till mormor där vi  snackade och lekte men innan hon gick så somnade vi i soffan jag och Ruben. Sedan gick vi när Mathias kommit hem, han hade nämligen min nyckel. Tog med mig en symaskin hem så nu ska det sys docka :)

I kväll kom Andys föräldrar hit för att säga hejdå innan dem åker till USA...Mmm hade varigt trevligt att åka dit :)
Dem var så gulliga och köpte med sig pizza till mig ( Trycket heter den och det är fläskfilé med bea sås :) ) ska man så ska man haha..Dem andra tog Kina mat. Var inte så sugen på det för jag har mest dåliga erfarenheter av det tyvärr...
Var ändå helt ok med hämtmat, äter ju aldrig det nästan...
Sedan bjöd vi på glögg och pepparkakor :) Mums..

Nu sover mitt lilla troll och jag har precis målat naglarna på toan haha..Ville inte att Ruben skulle lukta på skiten men jag höll nästan på att kola där inne, fy vad det luktar alltså!

I morgon ska vi kolla soffa bla...

Här kommer lite mer bilder på mitt troll :) Kolla nu mamma bild nr 3 :) Det är min son eller hur!
Haha lite bilder jag lägger upp nu, jag är ju inte så stolt över Ruben iaf!!


Kommentarer
Postat av: alec

han är sjukt söt :)

2008-11-13 @ 21:37:53
URL: http://tormavskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0