Slö dag med god mat och äppelpaj :)

Idag har det varigt en riktigt slö dag!
Tog jätte långt tid innan jag ens masade mig in i duschen, men man måste ha sånna dagar ibland.
Men idag kan jag också ursäkta de med att jag var uppe kl 02.00 inatt :)
Syrran ringde idag vid 12 om jag kunde klippa henne, så hon kom hit.
Men det blev inget med de för hon var lika trött som jag, får ta de i helgen.
Min bror kom också förbi idag efter skolan innan han skulle klippa sig, vilket blev jätte fint.
Mamma kom också hit efter hon hade slutat med en massa exklusiva chockladbitar som var riktigt goda.
Så den enda som saknades var min pappa :)

Tyvärr har ruben sovit dåligt under dagen för att dem har varit här och därför har han varit på lite dåligt humör.
Efter dem gick har ahn fått sova och är därför på sitt vanliga härliga humör igen.
Vi har också hunnit med att baka en äpplepaj som min bror hjälpte till med,
den blev riktigt bra så de ska krängas ikväll med massa vaniljsås.

Skulle ha åkt och kollat soffor idag men i morse känndes det som om jag skulle bli magsjuk så vi struntade i det. Men det blev inget mer än bara i morse tack och lov!

Just nu har jag avnjutit en as god middag. Det blev lax från ugnen med en supergod syrlig sås, till det potatis med kall sås. Blev tyvär ingen sallad som jag var så sugen på :( Jag var så hungrig så jag pallade inte.

Såg föresten att jag fått min första komentar från någon jag inte känner och trevlig var den också :) Tack så mycket för den!

Nu ska det mysas med bebis Ruben innan han ska nanna...Ha en mysig fredag kväll vad ni än hittar på!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0