Min underbara son jag älskar att vara din mamma!!!!

Det hände en sån underbar sak i natt.
Ruben vaknade som han brukar och ville ammas till söms igen. Jag vaknade då till lite och kom på att jag skulle byta hans blöja, vilket jag tycker att jag behöver göra efterom det blir så mycket kiss eftersom han ammar på nätterna.
Jag låg vaken och helt plötsligt vaknade Ruben också till, tittade på mig, satte sig upp och kröp blundande fram till mig. Han kramade om mig och la sig på mig och gled sakta ner på min arm där han somnade.
Det var så underbart, jag låg och njöt så sjuuukt mycket.
Jag kan inte förklara hur skönt det kändes och inga känslor jag någonsin haft kan jag beskriva det med!
Ruben har aldrig gjort något sådant innan och bara lägga sig nära mig och hålla om mig och känna sig trygg är precis vad jag vill att han ska kunna göra i resten av mitt liv.
Jag hoppas verkligen han blir en sån myskille som vill kramas mycket eller komma fram till mig och säga "mamma får jag ligga här" eller "mamma vill du klia mig". :)
Min underbara son jag älskar att vara din mamma!!!!

Har precis fått sova en liten stund och vi ska väl snart gå och handla lite och kanske gå en promis.
är jag vaknade kom Andy och Ruben till mig i sängen så satt vi och gjorde skugg figurer vid säng väggen. Ruben tycker det är jätte roligt haha.

Nä må så gått..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0