Tigerbrownes mm

Idag har varigt en jobbig dag.
Ringde från försäkringskassan och jag får kanske inte mina sjukpengar för att mitt gamla jobb har bättre saker för sig än att ställa upp för sina anställda. Och då menar jag dem på kontoret!
Sedan har ju jag bestämt mig för att inte amma på dagarna och det är ju jobbigt..Ruben har varigt så himla ledsen när han ska somna på dagarna när han alltid får boppen men inte fått den. men tack vara allt stöd jag har från mamma, BVC och en massa andra så går det :)
Blir ju bara bättre säkert med dagarna som går.
Men eftersom jag inte har ammat och inte kunnat pumpa, har inte ens hinnit äta idag knappt, så har jag en riktigt fet mjölkstockning på ena bröstet. Har tack och lov ingen feber men shit va ont det gör. Så när Andy kom hem idag så var det in i duschen och skolla mig typ och sedan massera och pumpa satan :)
Nu är det lite bättre med det blir att sova med riskudde inatt :) Mysigt ändå..

Blev riktigt god mat idag, hittade det i en tidning jag fick från familjeliv...Den var jätte bra btw.
Det var med en massa frächa(eller hur det stavas) grönsaker som gurka och sallad och blanda det med couscous med en fräch citron dressing. Lite peppar också, riktigt gått!! Vi gjorde lite kyckling till för Andy ville ha det...
Patricia käkade här idag och det passade ju bra med maten då, men det visste hon att vi skulle göra för det hade jag redan bestämt :)
Efter det så bakade vi lite till på lördag då min farmor och farfar och min farmors syster Karin och hennes man Hasse kommer och grattar mig .) Då ska det fikas må ni tro.
Idag blev det tiger brownes och vi ska göra hvreflarn någon annan dag och även äpplekanelsnäckor :) Kanske på fredag..
Jajja nu är jag iaf väldigt mätt och belåten även fast jag hade kunnat få ner mer mat eftersom det var så gått :D
Asså för er som inte vet hur jag ser ut måste jag låta som värsta fettot men det är jag inte, tyvärr. Jag bara älskar mat! Jag snackar alltid om mat, är alltid hungrig och ska jag unna mig något är det ofta mat :)

I morgon blir det kanske babycafé, får se hur Ruben mår. Men vi ska iaf hem till mamma..Ett måste :)
Puss och natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym



Gratisbio är en jättebra sida där poäng=presentkort. Välj bland biobiljetter eller presentkort på bland annat H&M, Kicks, Stadium, Mio och många fler! Bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



Genom att ange "M0lle" som värvare får du 75poäng som välkomstbonus!

2008-11-19 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0