Tacksam

Idag mina vänner har varigt en väldigt nyttig dag :)
Vi sov ju över hos mamma och pappa i natt men jag hade tvätt dag idag å jag stack hem medan Ruben var kvar hemma hos mamma och pappa.
När jag kom hem la jag i 2 maskiner, gick upp i lägenheten och dammsugade, diskade, duschade, plockade undan. När det var färdigt så plockade jag bort alla soppåsar och all sortering och åkte till Willys för att sortera och panta. Jag handlade också när jag var där så jag slipper det  veckan :)
Sedan på hemvägen åkte jag inom lägenheten igen och la in en av de färdiga tvätten i torktummlaren.
Gick himla fort :)
När jag var och handlade så köpte jag en chokladask till mamma och pappa, Patricia och Mathias för att dem är så underbara! Jag köpte en sån Merci sån dem har på reklamen :)
När Ruben är ensamma med dem och jag inte är här så märker han aldrig att jag är borta ens. Han har det så bra här! Är så lycklig över hela min familj och oerhört tacksan ska ni veta!

Jag har även hjälpt dem här hemma, bla med att fixa med bilarna och plocka ute med rabatterna innan det började regna :)

Resten av dagen är det lite tvätt kvar hemma men annars är det bara lek med min fina lilla Uben :)
Han kallar på mig nu<3
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0