Smått & gott

Igår åkte vi till toppen gallerian men inte till stranden. Blev mörkt och då gillar Ruben inte att åka bil så vi gör helst inte det. Men på gallerian handlade vi lite kläder till honom på insight, ett par skit snygga jeans och en super snygg tröja. Ska lägga upp bilder så ni får se :) Vi köpte också ett par nya sånna sockar med skinn undertill. Men det köpte vi på Lekia. Super fina är dem :) Men lite stora, men problemet var att dem innan var för små och det är tå storlekar i en... Men det fungerar :)

Idag har vi inte gjort mycket. Men vi har packat våra saker och åkt hem från Andys föräldrars hus iaf. Blev en dag tidigare än vi hade tänkt. Men Andy ville hem. Jag tror det var för att det var så sjukligt kallt och vi fick det inte till att bli varmt....Sedan är det alltid skönare att vara hemma.
Ruben har sovigt jätte mycket idag, vet inte vad det beror på men han känns inte riktigt som sig själv...Hoppas han inte håller på att bli sjuk, han har varigt väldigt skonad från det hittils iaf...
Skulle föresten på babysim som vanligt med det var ingen såg vi när vi hade kört dit, kul det...Speciellt eftersom Ruben älskar att åka bil, inte...

Har precis kolla färdigt på nya 90210..Ganska trevligt faktiskt...Ska nog ge det en chans :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig för att helgen har tagit på mig sjukt hårt. Sovigt i en liten säng med både Ruben och Andy och sedan inte lägga sig försen typ 2 i lördags, usch! Hur gammal är jag egentligen haha..
Så natti natti så dyker det kanske upp bilder i morgon :)
Kisses

Kommentarer
Postat av: Lotta Karsten

Hej!

Angående lördag, kommer ni med tåget? Då kan vi möta er

bara vi vet villken tid. Ni får gärna sova över, då får ni vårt sovrum.

Vad gillar Ruben för mat?

Må så gott, kram Lotta

2008-11-24 @ 22:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0