SÅ ROLIGT DET VAR!!!!

SÅ ROLIGT DET VAR!!!!
Jag älskar att kolla på komiker, dem var så sjukt bra igår och Björn är så fiiin :)
Nä jag skrattade så sjukt mycket och jag hade sinnes sjukt ont i kinden när vi gick där ifrån :)

Lite tråkigt var bara att när det var 45 min kvar så började Andy skicka med om vad han skulle göra och att Ruben var ledsen. Så jag skickade tusen tips och till slut löste det sig men då var vi på väg hem får då var det slut.
Så det blir inget mer lämna på kvällen om det inte är nödvändigt.
Vi får vänta tills han inte ammar längre. Det är ändå inte kul att hitta på något om jag vet att Ruben bara är ledsen hemma eller bara inte trivs och har det tråkigt.
Men Andy var jätte duktig och försökte jätte länge! Tack <3

När jag sedan kom hem så vaknade Ruben och då var vi alla uppe till kl 01.30 ca...Jätte kul för mig som brukar lägga mig kl 21, 22 typ. På slutet fick jag lägga mig för jag höll bokstaviligt talat på att somna stående. Jag är ingen kvälls/natt människa!

Idag är min mamma på simtävling.
Hon är grym. Har inte simmat på flera år och så börjar och simma in masters. ( För gamla avdankade simmare ;) )
Och nu ska hon tävla :) Hon är så sjukt envis och hänger med dem som är mycket mer tränade än henne.
Sitter just nu och väntar på att hon ska höra av sig om hur det gått :)

Idag annars ska vi träffa gänget för en spel kväll är det tänkt.
Alltid kul att spela spel, jag älskar det och har alltid gjort. Det är bättre än att gå ut för du har dubbelt så kul, slösar inga pengar och blir inte full, eller har fulla vänner :)

Nä nu ska vi kränga pannkaker : b Mums!
Hörs i morgon eller sen!
Pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0