Massa mat, bullar och tänder :)

Har precis krängt en massa chiliconcarne. Shit vad det är gott, kan tom äta det för att jag är sugen på det, som andra är sugen på godis :) Så jag har alltså käkat as mycket. Vi har även gjort väldigt mycket så vi har rester några dagar :)
Vi har även bakat lite mer idag. Det blev äpplekanelsnurror som blev jätte goda och jätte stora. Kommer nog uppskattas på lördag. Måste så klart också få familjens godkännande så får spara några tills på ons nästa vecka...
Idag har vi också varigt på babycafé som vanligt. Men idag valde Andy att vara med så Ruben var stolt idag när hans pappa var där :)
Myste med en massa barn som klängde på mig :) Så roligt med barn!
Sedang ick vi så klart hem till mamma där vi åt och fikade lite. Drack lite kaffe som jag kan göra nu när jag har slutat amma, vilket faktiskt går ganska bra nu. Men det är så klart bättre när andra ska natta honom för då blir han inte "frästad" av min bröst. Men mina rattar är fruktansvärt stora och hårda, skit jobbigt! Jag vill ju inte pumpa för mycket så jag pumpar bara en gång på dagen eftersom han ammar på natten fortfarande.
Han har fått en tand till idag, men jag undrar vad han ska med dem till för han använder dem inte ... Kunde gett dem till ett barn som behöver dem mer haha...
I morgon ska vi till tandläkaren för att kolla tändernat som han slog till rätt bra häromdagen. Sedan ska vi ringa försäkringbolaget ang samma sak.
Fick papper idag om vem som ska förvalta mina pensionspengar...Men vet inte riktigt något om det så får fråga mor och far ..

Här har ni liter bilder från våran fullspäckade dag :)
God natt min underbara unge...Jag älskar dig mer än du någonsin kommer att förstå!
Natti på er andra <3





Kommentarer
Postat av: Carrouee

Måste säga att dina bullar ser underbart goda ut!!

2008-12-03 @ 00:24:47
URL: http://vetegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0