Lek för alla haha

Innan jag berättar om våran dag så måste jag bara säga att jag verkligen älskar Rubens fötter.
Jag  älskar ju så klart hela min Ruben men hans fötter är verkligen så sjukt fina och söta :)'

Idag har vi gått hem till mamma och pappa och väl där gick vi till en lekplats som ligger jätte nära. Där gungade vi och Ruben var så söt. Han höll på att somna så skönt han tyckte det var att gunga fram och tillbaka :)
Men mamma, pappa, Andy och jag gungade också haha Vi gick runt lekplatsen och lekte allihopa haha.
Sedan tog vi jättefina bilder på Ruben bland en massa löv. Familjen har dem på deras kamera men jag har några fina på min också som ni ska få se :)
Sedan gick vi hem och tvättade bilen och hjälpte pappa att riva deras mur. Älskar att riva saker :)
Det var också skönt att få bilen tvättad, hur skönt är det inte att åka runt i en nytvättad och fräch bil?! Nice!
Efter det så fikade vi på bullar som jag och Andy handlat på vägen. Mumma!
Idag har också Ruben fått sina två tänder där fram där uppe :)ÄNTLIGEN! Så nu hoppas jag att han inte är så ledsen mera!
Mitt hjärta<3

Måste också berömma min kära man :)
Jag har klagat på honom ang att hjälpa till mer med Ruben och det har han verkligen börjat göra nu. Går upp och ner men i det stora hela har han blivigt jätte duktig! Tack! babe!

Igår kväll skulle vi spela spel med gänget men det blev bara vi, chrisse och Stina och Bollan. Men det var kul ändå, alltid kul att spela spel.
Jag var bara så sjukt trött så jag var jätte fånig haha.

I morgon är det babysim men jag får se om vi går. Kan vara skönt att bara ta det lungt för hela veckan är späckad. Tycker den alltid är det numera. Det är så klart jätte kul men ibland är det skönt att bara njuta lite av lugn och ro och ensam mys med min lilla fis.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0