Sena bilder

Idag blev mobilen inlämnad, ÄNTLIGEN. Men tyvärr så hade dem ingen ersättningsmobiler inne så just för tillfället har jag ingen telefon...Kass.. Men jag får väl låna någon gammal kanske :)
Handlade också lite tyg och knappar till en docka som jag ska sy till Ruben. En som har grejer som Ruben gilllar så som snören och stora knappar bla..Jag blir inspirerad av Andys moster Lotta...
Handlade också på ICA så kart ;)

Nu nannar älsklingen redan. Han har varigt så rolig och mysig idag. Eller mer än vad han brukar vara :)

I morgon ska vi till babycafét vilket var ett tag sedan och den hem till mamma så klart!

Bilderna är från kaklon kalaset på släkten och bara fina bulder på Ruben tagna igår :)
Första bilden är Lisa, moster Lotta & morbror Bengts hund.
Bild nr 2 & 3: Andys pappa Börje m Ruben, Andys mamma Anna-Lena, ingift farbror Kjell, faster Marianne, ingifta Bengt och sedan Lotta, Andys mormor Britten, Andys farfars ladyfriend Alva och Andys farfar Henry :)

natti natti på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0