Fars dag <3

idag är det ju fars dag som alla vet, en viktig dag i mina ögon. Även mors dag så klart. Tänk bara så mycket ens föräldrar har ställt upp och offrat saker för en. Och så klart blir den viktigare nu när man själv är mamma :) Så man kan skryta extra haha :)
Men en sak som ag stör mig på är min kära pojkvän. Han vet hur mycket sånna här dagar betyder för mig eller speciellt mors dag då. När det då var morsdag detta året var det ju min första och jag var sååå glad. Men tror ni han hade köpt något till mig, nä för det skulle han aldrig göra.
Men så idag så pratar Andy med en av hans kompisar som tydligen frågat om jag köpt något till honom från Ruben vilket jag så klart inte har gjort eftersom han sagt att han inte bryr sig. Men då tycker Andys vän att jag är en fis för ajg inte har gjort det men han vet ju inte om att Andy inte köpte något till mig eller har sagt att han skiter i vilket!

Jajja iaf så skulle jag varigt hemma hos min farmor och farfar just nu men Ruben blev så ledsen i bilen och jag ville inte att han skulle gråta så mycket som han gör för att åka hem dit. Vi var ju där i veckan.
Så i stället blev det en hemma kväll framför tv med fiskpinnar och pommes, mums.
Det är inte alltid min kock har lust att laga mat så då blir det något slarvigt...Får vara ok någon gång.

Var hemma hos pappa innan och pratade lite innen dem åkte till farmor och farfar. Jag och mina syskon gav honom en ur snygg slips :) Passar bra på min ur snygga pappa!

Igår var vi ju hemma hos fam Ruud och det var trevligt. Och det var super god mat, kalkon :) Brysselkål var där med och det är ju såå gått. Älskar kål!

Nä i morgon blir det väl babysim om allt är ok i simhallen. Dem håller på att bygga om så dem ringer väl i morgon kan man hoppas om det är inställt. Kan man hoppas!

Såg föresten innan på Ine Three Hill, jag blev verkligen riktigt ledsen då Brooke var tvungen att lämna bort sin lilla tjej. Jag kännde verkligen med henne, tänk om jag bara varigt tvungen att lämna bort Ruben. Hade aldrig hänt!
Det är underbart att vara mamma men urk vilka starka känslor det handlar om. Du är verkligen berädd att göra allt för ditt lilla barn. Går inte att beskriva. Man tror innan att det är samma kärlek som när du tex legat i sängen och gråtigt för din kille dumpat dig. Men icke, det är inte ens i närheten.
Det är helt obeskrivligt!
JAG ÄLSKAR DIG RUBEN ÖVER ALLT PÅ JORDEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dum du är som berättar vad som händer innan man sett det=(

2008-11-09 @ 20:02:44
Postat av: Alex&Ruben

Inte mitt fel att du inte kollar när det visas...

2008-11-10 @ 17:29:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0