En massa!

Ja i går så var det minsan en mysig dag som ni säkert läste :)
Min bror gjorde även jätte goda typ amerikanske pannkakor men med frukt i...As gott! Till middag blev det fläskstek med hasselbackar, god sallad och böner :) Super!
Fast middagen idag blev också jätte god, men även det pappas förtjänst. Han skulle komma hit och byta bil så dem på verkstaden kan sätta på våra vinterdäck. Men det slutade med att när jag bad om hjälp hur man gjorde korvstroganoff så gjorde han i princip allt! Men gott blev det :)
Salladen gjorde jag dock helt själv och även den blev as god. Sallad, gurka, tomat, avokado, solrosfrön och min goda dressing med apotekets senap. Det är som godis elller bättre haha

Idag har vi varigt på babysim och Patricia följde med. Det gillade vi :) Var lätt att åka bilen, fick hjälp i omklädningsrummet men framför allt så var det bara kul att visa vad vi lärt oss! Han är lyckligt lottad han Ruben som har så många som vill vara en stor del i hans liv!
Annars har det varigt en lugn dag. Har hunnit vika tvätten från dem senaste tvätt dagarna och bara varigt med Ruben och tagigt det lungt.
Fick en glad överraskning innan idag när det visade sig att unga mödrar har börjat igen. Men tyvär hade jag matlagning när det var så jag såg inte så mycket men det har iaf börjat igen :)

Har eldat idag så in i bomben. Det är så himla kallt när det bara är jag och Ruben här. Men det är mysigt med alla ljusen.

I morgon är det 10 mån kontroll så det blir spännande :)

Nä nu ska jag göra mig natt klar så jag kan somna framför tv:n :) Har föresten kommit på att jag tänker och kommer på sjukt bra saker på natten alltid. Alltså viktiga saker! Ska börja ha ett block med penna där så jag kan skriva ner allt haha
. Kan kanske dela med mig sedan av mina natt tankar :)
Här kommer en bild på min syster. Den första bilden på många år där hon visar sitt ansikte. Och tur det för så vacker som hon är så ska man visa upp det :)
Natti natti vänner<3



Kommentarer
Postat av: Gynning

Hej Gumman!

Hoppas allt är bra med er. Så det är här man ska läsa om man inte får tag i dig och undrar hur du mår. ;) Jag har kommit på att alla jäkla människor bloggar och detta är en ny trend så då måste ju jag också skaffa en. Puss

2008-11-18 @ 14:50:29
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0