Dålig dag, lite iaf

Denna dagen har faktiskt inte varigt en av dem bästa. Men den började bra :)
Ruben har ju fått sina tänder där uppe så det mesta är mycket gladare nu :) Så det är alltid skönt.
Men iaf, jag hade inte tänkt åka och simma idag ju eftersom Ruben alltid blir så ledsen i bilen men så i morse hade han så mycket eneri och var så glad så jag tänkte iaf ge det ett försök. Kunde ju alltid vända om!
Men det gick bra med hjälp av lite majskrokar :)
Väl där fick vi reda på att det inte var något sim idag för vattnet inte fungerade. Det var ju lite bajs, men det var bara åka hem.
Men på vägen hem gick det inte riktigt lika bra. Han var så hemst ledsen den sista biten. Och han blir verkligen jätte ledsen. Det låter i bland som han knappt kan andas som han skriker. Usch min lilla stackare. Så nu blir det inte mer bilåkande på ett tag. Vi får ta bussen i stället.
Men man känner sig inte som en bra mamma när han får gråta så mycket även fast det var en god tanke med det hela.
Jag har väldigt höga krav på mig själv som mamma. Det är jobbigt ibland speciellt efterom Andy är så avslappnad. Men det är bra också för då ser han till att ajg spänner av ibland. Men oftast är vi bara extrema åt olika håll. Jag bryr mig för mycket och han för lite. Men det blir säkert bättre med tiden :)

Annars idag har jag damsugat och tvättat golvet eftersom vi var hemma hos mamma och pappa igår på våran städ dag.
Det är sååå skönt när det är nystädat, me love!!

I morgon skulle vi ha träffats alla mammor som sågs i torsdags men Sara är jätte förkyld och Sofie kan inte heller så vi får väl ta det en annan dag. Roligare om vi är alla så ingen missar något !
Vi får se vad det blir för spännande i morgon...Har diskuterat stan.. Får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0